Το χρονοδιάγραμμα της Moto Morini για το X-Cape 1200
Στην EICMA 2023 η παρουσίαση, «στο δρόμο» τέλη 2024
20.02.2023
Οι νέες φωτογραφίες του μεγάλο adventure, συνοδεύονται από τις δηλώσεις του γενικού διευθυντή της εταιρείας, για την πορεία της εξέλιξης του μεγάλου adventure
Ο Alberto Monni, επιβεβαίωσε στο Ιταλικό περιοδικό Motocislismo πως η εξέλιξη του X-Cape 1200 προχωρά και ήδη αναπτύσσεται ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας σε εργοστάσιο της Zhongeng Vehicle group, της Κινέζικης εταιρείας που έχει εξαγοράσει την Moto Morini.
Ο κινητήρας που θα τροφοδοτεί το X-Cape 1200 θα είναι ο δικύλινδρος V των 1.187 κ.εκ. που πρωτοείδαμε στο Corsaro το 2002 και χρησιμοποιήθηκε για τελευταία φορά στο Scrambler 1200. Θα βασίζεται κατά 90% στην έκδοση που πληρούσε τις προδιαγραφές Euro4, με τις μελέτες για την επικαιροποίησή να γίνονται από τους μηχανικούς της εταιρείας στο εργοστάσιο του Trivolzio.
Η υιοθέτηση του Ride by Wire και τα συστήματα υποβοήθησης, όπως το cornering ABS, το cornering traction, το cruise control και τα προγράμματα οδήγησης θα βασίζοντα σε μια αδρανειακή μονάδα (IMU) 6 αξόνων. Η απόδοσή του θα φτάσει τους 140 ίππους, έναν των 110 της έκδοσης Euro4.
Οι αναβάτες εξέλιξης εκτός από τον κινητήρα δοκιμάζουν πλαίσιο και αναρτήσεις, ώστε να βρουν τον συνδυασμό που θα ταιριάζει στη νέα μοτοσυκλέτα. Ο μπροστινός τροχός της μοτοσυκλέτας θα είναι 19 ιντσών, που προτιμήθηκε ως η καλύτερη λύση ακόμη και για όσους θέλουν να οδηγούν σε χωμάτινες διαδρομές.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό η μοτοσυκλέτα θα είναι πλήρης και το μόνο που μπορεί να εφαρμοστεί σε μελλοντική έκδοση θα είναι ηλεκτρονική ανάρτηση.
Το X-Cape 1200 είναι σχεδιασμένο στην Ιταλία, στα πρότυπα του πολύ όμορφου X-Cape 650. Σύμφωνα με τον γενικού διευθυντή της εταιρείας το πρωτότυπο X-Cape 1200 θα εμφανιστεί στην EICMA 2023, αλλά δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν το τέλος του 2024 ή στις αρχές του 2025.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.