Νεα Μοντελα

Ο «Καρχαρίας» ξανάρχεται

Η Kawasaki επενδύει στην ιστορία της


03.02.2023

Σύμφωνα με πληροφορίες του πολύ καλά ενημερωμένου περιοδικού Young Machine, το θρυλικό GPΖ επιστρέφει…

Οι πρώτες φήμες για την αναβίωση μιας μοτοσυκλέτας ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας του Akashi «ακούστηκαν» το 2020. Από την στιγμή που υπήρχε ήδη το ρετρό Z900RS η Kawasaki θα μπορούσε να κατασκευάσει και ένα GPZ. Όμως κάτι τέτοιο δεν προχώρησε και οι λόγος είναι η πανδημία αλλά και οι αλλαγές στην Kawasaki Heavy Industries το 2021.

Οι δημοσιογράφοι του Young Machine επαναφέρουν στην επικαιρότητα την επιστροφή του θρυλικού «καρχαρία». Στο εξώφυλλο του περιοδικού φιγουράρει μια ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία, ενώ στο άρθρο αναφέρεται πως θα δούμε το μοντέλο προς τα τέλη του 2023.

Kawasaki GPZ900R 2

Η εταιρεία του Akashi από το 1983 έκανε χιλιάδες αναβάτες να ονειρεύονται μία μοτοσυκλέτα
Το GPZ 900 κατασκευαζόταν για 20 χρόνια με μικρές τροποποιήσεις. Πουλήθηκαν περισσότερες από 210.000 μονάδες. Για μεγάλο διάστημα ήταν η ταχύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής. To θρυλικό GPZ 900R είναι το πρώτο Ninja.

 

Διαβάστε εδώ την δοκιμή του Z900RS

 

Διέθετε τετρακύλινρο σε σειρά κινητήρα 908 κ.εκ. που απέδιδε 115 ίππους. Οι επιδόσεις του για την εποχή ήταν εξωπραγματικές αφού η τελική του άγγιζε τα 250 χλμ/ώρα. Το GPZ έγινε ακόμη πιο ποθητό όταν “πρωταγωνίστησε” στην ταινία Top Gun. Το 2022, στο sequel της ταινίας, ο Tom Cruise κάνει και πάλι βόλτες ξεκράνωτος με την μοτοσυκλέτα του 1986.

1 kawasaki gpz 900 young machine 2

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.