Νεα Μοντελα

Aprilia: Νέα γενιά μοντέλων με κινητήρα 440 κ.εκ.

Ο φωτογραφικός φακός «έπιασε» σε δοκιμές ένα «μικρό» RS


01.02.2023

Στην Ασία εξελίσσεται μια νέα σπορ μοτοσυκλέτα που φέρεται να διαθέτει δικύλινδρο κινητήρα 440 κ.εκ. ο οποίος βασίζεται σε αυτόν που χρησιμοποιείτε στα RS660, Tuareg 660 και Tuono 660

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνται Ασιατικά μέσα πρόκειται για μια υποκυβισμένη έκδοση του δικύλινδρου σε σειρά των 660 κ.εκ.. Η μοτοσυκλέτα των φωτογραφιών μοιάζει με το RS 660, οπότε το μοντέλο που εξελίσσεται θα είναι μια entry level σπορ μοτοσυκλέτα που απευθύνεται σε νέους αναβάτες.

Επίσημα στοιχεία για τον κινητήρα δεν έχουν γίνει γνωστά, ωστόσο αναμένεται η ισχύς του να βρίσκεται μεταξύ 40 και 50 ίππων.

aprilia rs 440 3

Στις φωτογραφίες φαίνεται πως η μοτοσυκλέτα διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι και ένα πιο απλό σε σχεδίαση ψαλίδι δύο μπράτσων. Το δισκόφρενο μπροστά είναι μονό. Όσο για τα όργανα και τα χειριστήρια θα προέρχονται αυτούσια από το RS660.

Η μοτοσυκλέτα θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Piaggio στην Ινδία, οπότε σίγουρα η τιμή της θα είναι ανταγωνιστική σε σχέση με μοντέλα με δικύλινδρο κινητήρα όπως τα Kawasaki Ninja 400, Yamaha YZF-R3 και Kove 321 RR.

aprilia rs 440 2

Αν τελικά το μικρό supersport βγει στην παραγωγή τότε θα πρέπει να περιμένουμε και άλλα μοντέλα με τον ίδιο κινητήρα, όπως ένα Tuono ακόμη και ένα Tuareg. Το μόνο που μένει να μάθουμε είναι αν η νέα γενιά μικρών μοτοσυκλετών της Aprilia προορίζεται για την Ευρωπαϊκή αγορά.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.