31.01.2023
Η Ιταλική μάρκα θα εμπλουτίσει περαιτέρω την γκάμα της με ένα μεγάλο adventure και ένα μεσαίο κυβισμού cruiser
Πέντε χρόνια έχουν περάσει από τότε που η Moto Morini περιήλθε στην ιδιοκτησία του Κινέζικου ομίλου Zhongneng που φαίνεται πως έχουν μεγάλα σχέδια για την εμβληματική εταιρεία.
Μετά το μεσαίου κυβισμού crossover, X-Cape 650 και τα δύο modern classic Seiemmezzo, στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου είδαμε «ολοζώντανο» το X-Cape 1200.
Μέσα από τις φωτογραφίες, αφού δεν υπάρχει ακόμη επίσημη πληροφόρηση, είδαμε αρκετές τεχνικές λεπτομέρειες του.
Πρόκειται για μια adventure tourer, που διατηρεί τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του X-Cape 650. Στην καρδιά του μεγάλου X-Cape υπάρχει ο θρυλικός δικύλινδρος σε διάταξη V Bialbero Corsa Corta. Το μοτέρ που χρησιμοποιήθηκε σε μια σειρά από μοντέλα την δεκαετία του 2000, «εξαφανίστηκε» από την προϊοντική γκάμα της Moto Morini λόγω της αυστηροποίησης των προδιαγραφών ρύπων. Η ισχύς του στην έκδοση που πληρούσε τις προδιαγραφές Euro4, ήταν 140 ίπποι με ροπή που έφτανε τα 11,5 kgm
Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας αποτελείται από χυτά μέρη από αλουμίνιο και χαλύβδινους δοκούς. Το ψαλίδι είναι δύο «μπράτσων» και αυτό από αλουμίνιο.
Το ρεζερβουάρ δείχνει αρκετά μεγάλο και έτοιμο να δεχθεί πολλά λίτρα καυσίμου για να εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία. Η σέλα είναι ευρύχωρη, ενώ για τον συνεπιβάτη έχουν προβλεφθεί χειρολαβές.
Οι ζάντες φέρουν ακτίνες και η διάσταση των τροχών και είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω.
Η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο, θηριώδες πιρούνι και αμορτισέρ. Τα φρένα είναι της Brembo. Τα όργανα θα αποτελούνται από μια μεγάλη οθόνη TFT.
Πάμε τώρα στα τελευταία νέα. Η ιστοσελίδα Bikesocial δημοσίευσε σχέδια ενός cruiser στο οποίο χρησιμοποιείται ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 650 κ.εκ.. Η μέγιστη απόδοσή του είναι 61 ίπποι στις 8.250 και η ροπή του 5,5 kgm στις 7.000 σ.α.λ.
Το νέο μοντέλο βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο και όχι σε αυτό που έχει σχεδιαστεί για τα X-Cape και Seiemmezzo. Επίσης η τελική μετάδοση επιτυγχάνεται με ιμάντα και όχι με αλυσίδα. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια στρογγυλή οθόνη, το συμβατικό πιρούνι διαθέτει ρετρό φυσούνες και πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ. Υπάρχει μίνι-φέρινγκ γύρο από τον στρογγυλό προβολέα και bar end καθρέφτες.
Το όνομα του μοντέλου παραμένει άγνωστο, ωστόσο την δεκαετία του 80 η Moto Morini διέθετε δύο cruiser με τα ονόματα Excalibur και New York.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.