H SYM εξελίσσει κινητήρες με κυψέλες υδρογόνου!

Προκειμένου να διασφαλίσει βιώσιμο περιβάλλον στο μέλλον


27.01.2023

Η SYM, έχοντας ως βασικό άξονα της φιλοσοφίας της την πρωτοπορία στην τεχνολογική αναζήτηση, κάνει το επόμενο βήμα και περνά στην εξέλιξη κινητήρων με κυψέλες υδρογόνου

Πιο συγκεκριμένα, στις 16 Ιανουαρίου οργανώθηκε η τελετή υπογραφής της συμφωνίας με το Ινστιτούτο Τεχνολογικών Ερευνών, όπου ανακοινώθηκε η μεταξύ τους συμφωνία για την εξέλιξη και το σχεδιασμό οχημάτων που θα χρησιμοποιούν κυψέλες υδρογόνου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Παράλληλα, θα γίνει έρευνα και ανάπτυξη για την τεχνολογία αποθήκευσης υδρογόνου υπό πίεση, ένας τομέας που αποτελεί τη μεγαλύτερη ίσως πρόκληση στο συγκεκριμένο τομέα.

Αυτό θα είναι και το πρώτο στάδιο της συνεργασίας, με τη SYM να επενδύει πάνω στην τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει το Ινστιτούτο, με πάνω από 40 χρόνια έρευνας στην κατασκευή ειδικών κυλίνδρων αποθήκευσης με τη χρήση ρομποτικών μηχανημάτων. Το όφελος από τη συγκεκριμένη διαδικασία, είναι το μειωμένο κόστος και η ευελιξία στην παραγωγή μικρότερων ποσοτήτων και διαφορετικών απαιτήσεων, ενώ προσφέρει υψηλό επίπεδο ασφάλειας, χαμηλό βάρος και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Η ποικιλία των υλικών και των μεθόδων (από ξηρή έως υγρή διαδικασία σκλήρυνσης) που χρησιμοποιούνται είναι εξαιρετικά μεγάλη και θα συνδυαστεί με την τεράστια εμπειρία της SYM πάνω στο σχεδιασμό οχημάτων.

Η εναλλακτική των κυψελών υδρογόνου μπορεί να προσφέρει μια σοβαρή λύση στο πρόβλημα της αυτονομίας των ηλεκτρικών δικύκλων.

Όπως δήλωσε ο Qiu Yingfeng, διευθυντικό στέλεχος της SYM ο οποίος εμπνεύστηκε αυτό το project συνεργασίας, "προκειμένου να διασφαλίσουμε το βιώσιμο περιβάλλον στο μέλλον, χρειάζονται περισσότερες λύσεις στον τομέα των μεταφορών. Αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υδρογόνο με ασφάλεια στα οχήματα, θεωρώ ότι θα αποτελέσει την ιδανική λύση για πραγματικά μηδενικούς ρύπους".

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης το ρετρό μοντέλο της Honda θα παρουσιαστεί για τη ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του 2024
Μπορεί να μην είναι φτηνό και να μην διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όμως η σχεδίαση του, κατά κύριο λόγο, έχει κάνει πολλούς να το αποκτήσουν
Η Ινδική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Μετά το Guerrilla με τον κινητήρα των 450 κ.εκ., «έρχεται» μεγαλύτερο scrαmbler
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου, η Vmoto Limited παρουσίασε το πρωτότυπο της μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και διοργάνωσε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντας της μπορούν να δώσουν λύσεις για αστική μετακίνηση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.