27.01.2023
Όταν το 2020 η Yamaha κατοχύρωσε την ονομασία FZ-X (σε σχέση με το μοντέλο του παρελθόντος υπάρχει μια παύλα ανάμεσα στο FZ και το X) στην Ινδία πολύ πίστεψαν πως είχε στα σκαριά κάποιο μικρό Adventure, κάτι που τελικά δεν επιβεβαιώθηκε
Το FZ-X 150 τελικά ήταν ένα νέο-ρετρό μοντέλο, ήταν κάτι μεταξύ scrambler και roadster, με χαμηλό μπρστινό φτερό, πρωτότυπο προβολέα και φωτιστικά σώματα LED, πλήρως ψηφιακό πάνελ οργάνων με οθόνη LCD η οποία προσφέρει δυνατότητα σύνδεσης μέσω bluetooth με το smart phone.
Τροφοδοτείται από έναν τετράχρονο μονοκύλινδρο αερόψυκτο 2βάλβιδο κινητήρα 149 κ. εκ. τεχνολογίας "Blue Core" που αποδίδει 12.4 hp @ 7.250 σ.α.λ και 13.3 Nm ροπής @ 5.500 σ.α.λ. Την μετάδοση της ισχύος στον πίσω τροχό αναλαμβάνει ένα κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Το πλαίσιο του FZ-X αποτελείται από ατσάλινους σωλήνες, ενώ το πιρούνι του είναι συμβατικό και διαθέτει φυσούνες που προσδίδουν στη ρετρό αισθητική της κατασκευής. Πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ τοποθετημένο στο κέντρο, ενώ οι τροχοί 17 ιντσών εξοπλίζονται με ένα δισκόφρενο διαμέτρου 282 mm μπροστά και ένα 220 mm πίσω. Για μεγαλύτερη ασφάλεια υπάρχει μονοκάναλο ABS της Bosch.
Πρόσφατα στον Ινδικό τύπο διέρρευσε μια φωτογραφία μιας μοτοσυκλέτας που θα μπορούσε να ήταν ένα τροποποιημένο FZ-X 150, αλλά και νέα εργοστασιακή έκδοση. Όπως και να έχει, πρόκειται για μια πολύ όμορφη κατασκευή, που δανείζεται στοιχεία από τον Royal Enfield Himalayan.
Το πιθανότερο είναι να μην δούμε ποτέ το FZ-X, σε οποιαδήποτε μορφή του στην Ευρώπη. Η Yamaha δεν εισάγει στην Ευρώπη κανένα μοντέλο από τα διαθέσιμα στην Ινδία.
Ζάντες με ελαστικά off road, ψηλό φτερό, κάγκελα εκατέρωθεν του προβολέα, ανεμοθώρακας, πλαϊνά ρετρό πλαστικά. Έτσι απλά φτιάχτηκε μια μοτοσυκλέτα που εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα που μας άρεσε.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.