24.01.2023
Λίγες ώρες μετά την δημοσίευση σχεδίων ενός streetfighter, βλέπουμε και έγγραφα που αποδεικνύουν πως η CFMOTO εξελίσσει και superbike
Μέχρι τώρα είχαμε δει Κινέζικα χιλιάρια με κινητήρες V2, και μικρομεσαίου κυβισμού μοντέλα με δικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες. Ήρθε η ώρα να δούμε και τετρακύλινδρο του λίτρου και μάλιστα σε διάταξη V.
To πρώτο Κινέζικο superbike με 1000 κ.εκ. και πάνω από 200 ίππους είναι πολύ πιθανό να ανήκει στην CFMOTO. Αυτό μαρτυρούν τα σχέδια που προέρχονται από τα διπλώματα ευρεσιτεχνιών.
Tο 1000 RR θα είναι το πρώτο χιλιάρι, το πρώτο superbike, το πρώτο τετρακύλινδρο μοντέλο και το πρώτο V4 από της CFMοτο. Και σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία KTM ή τουλάχιστον η τεχνογνωσία της KTM. Η KTM δραστηριοποιείται με επιτυχία στο MotoGP με κινητήρες V4.
O V4 που αποκαλύπτεται στα σχέδια διαθέτει δύο εκκεντροφόρους και 16 βαλβίδες. Η περιεχόμενη γωνία μεταξύ των κυλίνδρων είναι 75 μοιρών.
Η μικρή διαδρομή και τα κοντά κοκοράκια των βαλβίδων φανερώνουν υψηλούς αριθμούς περιστροφής και κορυφαίες επιδόσεις κορυφαίες. Το σύστημα ψύξης διαθέτει δύο κυκλώματα που ψύχουν τα δύο ζεύγη κυλίνδρων. Μια λύση που έχει εφαρμοσθεί από την KTM στο RC16 των MotoGP.
Μέχρι στιγμής τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί. Αλλά τα έγγραφα που διέρρευσαν στον τύπο, μαζί με τον κινητήρα V4 που περιγράφεται λεπτομερώς, επιβεβαιώνουν τις φήμες που υπάρχουν.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.