Νεα Μοντελα

Η «εισβολή» των Adventure scooter συνεχίζεται

Από την Κίνα μέσω Ισπανίας


24.01.2023

Το Storm-V θα έρθει και στην χώρα μας με άλλο όνομα. Οπότε ας το δούμε προσεκτικά μιας και ο εξοπλισμός του εντυπωσιάζει και η τιμή του αναμένεται δελεαστική

Η Wottan είναι μια Ισπανική εταιρεία που προμηθεύεται τα scooter της από την Κινέζικη Taro. Στην Ελλάδα έρχονται ως Thrust Motor.

Ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα μοντέλα που αναμένεται και στην χώρα μας το προσεχές διάστημα είναι το Defender 125 CBS Adventure. Στην Ισπανία το όνομά του είναι Storm-V.

wottan storm v 4

Οτιδήποτε adventure είναι μόδα. Όπως το στυλ SUV στα αυτοκίνητα. Για αυτό βλέπουμε ακόμη και αυτοκίνητα πόλης με μεγαλύτερες διαδρομής αναρτήσεων και άβαφους προφυλακτήρες. Τα τελευταία χρόνια η τάση αυτή περνάει και στα scooter.

Μια κατηγορία που εγκαινιάστηκε η Honda με το «μεγάλο» X-ADV, που επέκτεινε η Kymco με το DT X και που πλέον υπάρχουν στην γκάμα των περισσότερων εταιρειών. Από 125 έως 750 κ.εκ. η κατηγορία μεγαλώνει συνεχώς.

wottan storm v 5

Το Storm-V ή Defender για την χώρα μας, έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου adventure scooter πόλης. Διαθέτει μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, άβαφα πλαστικά, ψηλή «ξεκομμένη» από τα πλαστικά της ποδιάς ζελατίνα. Η μεγάλη σέλα είναι δύο επιπέδων έχει ύψος 760 χλστ. και κάτω από αυτή υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος ικανός να φιλοξενήσει ένα full face και ένα jet κράνος. Οι μεταφορικές δυνατότητες του scooter ενισχύονται από τα δύο ντουλαπάκια στην ποδιά. Ο πλούσιος εξοπλισμός του περιλαμβάνει TFT οθόνη 7 ιντσών με δυνατότητα σύνδεσης με smartphone μέσω Bluetooth. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED και όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από σύστημα keyless.

Ο κινητήρας του είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες. Έχει χωρητικότητα 124,2 κ.εκ. με την μέγιστη ισχύ του να φτάνει τις 14,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ.

wottan storm v 8

Οι τροχοί του είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω με ελαστικά 120/80 και 130/70. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ. και δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται σε προσφόρτιση.

Δύο δίσκοι αναλαμβάνουν το φρενάρισμα. Η τετραέμβολη μπροστινή δαγκάνα συνδυάζεται με δίσκο 260 χλστ. και η μονοέμβολη με δίσκο 220 χλστ. Το συνδυασμένο σύστημα φρεναρίσματος (CBS) είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.

Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο σωληνωτό, το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 12,5 λίτρα και το βάρος του είναι 172 κιλά.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.