Η εξέλιξη των κρανών της MT Helmets περνάει μέσα από τους αγώνες

O Pedro Acosta επισκέφθηκε τα κεντρικά της εταιρείας στην Cartagena


16.01.2023

Κάθε σοβαρή εταιρεία, επενδύει στην τεχνογνωσία που αποκτά στους αγώνες, για να σχεδιάσει και να εξελίξει τα προϊόντα που φτάνουν σε εμάς. Τους απλούς μοτοσυκλετιστές που θέλουμε να απολαμβάνουμε την οδήγηση με τη μέγιστη ασφάλεια

Τα τελευταία 15 χρόνια η MT Helmets έχει γίνει ευρέως γνωστή στην χώρα μας, χάρη στα σύγχρονα, όμορφα και προσιτά κράνη που εισάγονται από την Moto Market. Η Ισπανική εταιρεία τα τελευταία χρόνια επενδύει στους αγώνες ταχύτητας, έχοντας στο δυναμικό της τον Pedro Acosta, αναβάτη της εργοστασιακής ομάδας της KTM στην κατηγορία Moto2. Μαζί πανηγύρισαν τον τίτλο στη Moto3 το 2021, όπου ο Acosta έγινε ο πιο νέος σε ηλικία Ισπανός αναβάτης που κατακτά Παγκόσμιο τίτλο.

302336430 521798569951148 5430378375730255034 n

Το πόσο σημαντικοί είναι οι αγώνες για την MT δείχνει και το γεγονός πως έχει τη δική της ομάδα (MT-MSI Team) στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto 3. Επενδύει συνεχώς στο μέλλον των αγώνων μοτοσυκλέτας, έχοντας στο δυναμικό της έξι αναβάτες της Moto3, έναν της Junior GP, τον Xavi Cardelus στην MotoΕ, την εννέα φορές πρωταθλήτρια MX Ισπανίας Gabriela Seisdedos και τον Xavi Viegre που θα είναι για δεύτερη χρονιά αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας της Honda στο Παγκόσμιο Superbike.

Όπως κάθε χειμώνα, ο Pedro Acosta πήγε στην Cartagena (Ισπανία) για να επισκεφθεί τα κεντρικά της MT Helmets και να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της ασφάλειας που προσφέρουν τα κράνη της εταιρείας
Ένας από τους πιο ελπιδοφόρους αναβάτες στο MotoGP πέρασε μια ολόκληρη μέρα με τους επικεφαλής των βασικών τμημάτων της ισπανικής φίρμας, δίνοντας μεγάλη σημασίας στους τομείς έρευνας, ανάπτυξης και σχεδιασμού.

Pedro Acosta MThelmets Headquarters 02

Μόλις δύο μήνες αφότου έκανε μια τρισδιάστατη σάρωση του περιγράμματος του κεφαλιού του, ο Acosta είδε από πρώτο χέρι πώς εργάζονται στο τμήμα μηχανικών της MT Helmets για το κράνος του.

Ο Pedro Acosta είχε την ευκαιρία να μπει στο εργαστήριο όπου τα κράνη υφίστανται απαιτητικές δοκιμές ασφαλείας. Ο Rookie της Χρονιάς στη Moto2 μπόρεσε να δει μόνος του τα αποτελέσματα των δοκιμών που υποβάλλονται τα κράνη.

Pedro Acosta MThelmets Headquarters 07

Ενδιαφέρθηκε επίσης πολύ για τη δουλειά που έκανε το Τμήμα Σχεδιασμού, όπου κάθε χρόνο δημιουργούνται 150 γραφικά. Επιπλέον, οι σχεδιαστές της MT Helmets του εξήγησαν τις λεπτομέρειες του πρώτου του κράνους replica και πώς αυτό το σχέδιο προσαρμόστηκε για να ταιριάζει σε διαφορετικά μοντέλα.

kre solid

MT KRE+

Αυτή η επίσκεψη δεν ήταν μόνο διδακτική για τον αναβάτη αλλά και για την ομάδα της MT Helmets. O Pedro Acosta παίζει πολύ ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη του κορυφαίου full face KRE+ μαζί με τον πρώην αναβάτη MotoGP Iván Silva, ο οποίος είναι υπεύθυνος για το Racing Service και είναι ο σύνδεσμος μεταξύ της MT Helmets και του αναβάτη κατά τη διάρκεια των αγώνων.

Pedro Acosta MThelmets Headquarters 05

Οι πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν τους τελευταίους μήνες ήταν σημαντικές για την MT Helmets και τον Pedro Acosta που θα συνεχίσουν να «μεγαλώνουν μαζί». Όλα είναι έτοιμα για το Πρωτάθλημα το 2023.

Pedro Acosta, αναβάτης Moto2

«Είμαι πάντα εντυπωσιασμένος όταν έρχομαι στα κεντρικά γραφεία της MT Helmets και βλέπω τις δοκιμές που υποβάλλονται τα κράνη. Όταν μπαίνω στο εργαστήριο συνειδητοποιώ πραγματικά το επίπεδο ασφάλειας που έχουν και τις κρούσεις που είναι σχεδιασμένα να αντέχουν. Η εταιρεία εξελίσσεται με τα χρόνια, και αυτός είναι ο κύριος λόγος που επέλεξα να φοράω τα τελευταία τρία χρόνια MT».

Pedro Acosta MThelmets Headquarters 10

Ημερομηνίες ορόσημα στην ιστορία της MT Helmets

1968: Η Manufacturas Tomas SA, γνωστή σε όλο τον κόσμο ως MT Helmets, ξεκινάει τη δραστηριότητά της στην La Palma, κοντά στην πόλη Καρταγένα.
1980: Η εταιρεία αποφασίζει να κατασκευάσει νέο και πιο σύγχρονο εργοστάσιο και συνεργάζεται με κολοσσούς, όπως η Bayer, η BASF και η GE, με στόχο την κατασκευή κρανών που θα έχουν την έγκριση της Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας της Ισπανίας.
1992: Η χρήση κράνους γίνεται υποχρεωτική και θεσπίζονται οι προδιαγραφές ECE-22.04. Αυτός ο κανονισμός αντικαθιστά την υπάρχουσα πιστοποίηση που ίσχυε μόνο για μοτοποδήλατα
2000: Ξεκινάει η παραγωγή στην Κίνα με νέα γκάμα μοντέλων. Η εταιρεία επικεντρώνεται στις εξαγωγές, σύμφωνα με τις ανάγκες και τους κανονισμούς που ισχύουν σε κάθε χώρα.
2014: Η εταιρεία εγκαινιάζει νέες εγκαταστάσεις και κέντρα διανομής σε 92 χώρες. Όλα ελέγχονται από τα κεντρικά στην Καρταγένα.
2021: Με 50 χρόνια εμπειρία τα κράνη της MT εξάγονται σε περισσότερες 100 χώρες, σε Ευρώπη, Αμερική, Ασία, Αφρική και Αυστραλία.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Φαίνεται πως η QJ σκοπεύει να αξιοποιήσει στο έπακρο την συνεργασία της με την MV Agusta σε μια κατηγορία μοτοσυκλετών που ομολογουμένως δεν περιμέναμε
Η SYM, έχοντας ως βασικό άξονα της φιλοσοφίας της την πρωτοπορία στην τεχνολογική αναζήτηση, κάνει το επόμενο βήμα και περνά στην εξέλιξη κινητήρων με κυψέλες υδρογόνου
Στα μέσα Δεκεμβρίου του 2022 η Ελληνική αντιπροσωπεία της Bajaj, εγκαινίασε την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας στο Instagram
Όταν το 2020 η Yamaha κατοχύρωσε την ονομασία FZ-X (σε σχέση με το μοντέλο του παρελθόντος υπάρχει μια παύλα ανάμεσα στο FZ και το X) στην Ινδία πολύ πίστεψαν πως είχε στα σκαριά κάποιο μικρό Adventure, κάτι που τελικά δεν επιβεβαιώθηκε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.