11.01.2023
Δεν είναι καμία από αυτές που ξέρετε. Δεν διεκδικεί τον τίτλο αλλά τον κατέχει. Είναι το δημιούργημα της Marlon Motorcycles που θα παραχθεί σε μόλις δέκα μονάδες
Κατ’ αρχάς θα μπορούσε να αποτελούσε άνετα μοντέλο κάποιας γνωστής ή λιγότερο γνωστής εταιρείας του χώρου. Τόσα και τόσα έχουμε δει…
H μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε στο Bike Shed Show 2022 και πρόσφατα η Marlon ανακοίνωσε πως η «The Ultimate Adventure Bike» (TUAB) θα παραχθεί σε μόλις 10 μονάδες.
H Marlon Motorcycles δημιουργεί custom κατασκευές, συνήθως κατά παραγγελία του «ονειροπόλου μηχανόβιου» που θέλει να φτιάξει την ιδανική για αυτόν μοτοσυκλέτα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο εντολέας ήθελε μια adventure, ελαφριά, για να μπορεί να την σηκώσει σε περίπτωση πτώσεις, χρηστική, για να μπορεί να κυκλοφορεί καθημερινά μαζί της και «ταξιδιάρα», για να μπορεί να γυρίσει όλο τον κόσμο. Το μοντέλο που θα βασιζόταν το «όνειρο» ήταν ένα Honda Dominator 650 του 1995. Ιδανικό για να μπορεί να κάνει τα πάντα σχετικά εύκολα και αξιόπιστο για να κάνει τον γύρο του κόσμου όσο αντέχει ο ιδιοκτήτης.
Το εύκολο θα ήταν η μοτοσυκλέτα να φορτωθεί με αξεσουάρ και εξαρτήματα που υπάρχουν σε αφθονία στην αγορά για αυτού του είδους τις μοτοσυκλέτες. Όμως ο στόχος ήταν το «Domi» να παραμείνει χρηστικό και ελαφρύ και όχι ογκώδες και βαρύ. Να είναι μίνιμαλ και ταυτόχρονα πρακτικό.
Η Marlon Motorcycles κατά το παρελθόν είχε δείξει τις δημιουργίες της στο Bike Shed Show, οπότε ο στόχος ήταν το TUAB να κάνει ντεμπούτο στην εν λόγω έκθεση. Εκεί εκτός από τους επισκέπτες θα το έβλεπε για πρώτη φορά και ο ιδιοκτήτης του. Στην ιστοσελίδα της Marlon Motorcycles, o Marlon Jeavons, που ξεκίνησε την καριέρα του από το τμήμα Heritage της Aston Martin, δήλωσε ευτυχής που μετά την ολοκλήρωση του project τον θυμούνται τα παιδιά του και του μιλάει ακόμη η σύζυγός του.
Η απόλυτη adventure μοτοσυκλέτα φέρει τις παρακάτω αλλαγές:
- Δύο αλουμινένια ρεζερβουάρ για πόσιμο νερό και βενζίνη. Αυτό του νερού διαθέτει βρυσάκι και του καυσίμου τροφοδοτεί με βενζίνη με το πάτημα διακόπτη που βρίσκεται στο τιμόνι.
- Θήκη για εργαλεία
- Μια θήκη της Peli παίζει το ρόλο του top case. Αφαιρείται εύκολα για να την παίρνει μαζί του ο αναβάτης
- Επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο, με ενσωματωμένες βάσεις πλαϊνών βαλιτσών, προστατευτικά κάγκελα για το ρεζερβουάρ και τον κινητήρα
- Νέο ηλεκτρικό κύκλωμα, με σύστημα φωτισμού LED της Denali, μπαταρία λιθίου και μονάδα ελέγχου Motogadget. Όλα τακτοποιημένα γύρω από το νέο αλουμινένιο φιλτροκούτι
- Ρεζερβουάρ σχεδιασμένο τροποποιημένο για την μοτοσυκλέτα
- Νέες αλουμινένιες ζάντες
- Αμορτισέρ YSS και πιρούνι με ελατήρια HyperPro
- Χειροποίητη εξάτμιση με τελικό Yoshimura
- Λεβιέδες της Apico, μανέτες της ASV, χούφτες της Barkbusters.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.