10.01.2023
Ήταν «πρωτόγονο», «καγκούρικο» όσο και τα Bol d’ Or των 80s και παρ΄ ότι άρεσε σε πολύ κόσμο, ειδικά στους «παλιότερους» επειδή τους μετέφερε την αύρα της εποχής της νιότης τους, η Honda πήρε την τελική απόφαση
Έχουν περάσει σχεδόν τρία χρόνια από τότε που είδαμε το CB-F. Η Honda για μια ακόμη φορά είχε διαφοροποιηθεί τότε. Ενώ οι περισσότεροι κατασκευαστές εμπνέονταν μοτοσυκλέτες από τις δεκαετίες του 60 και του 70 και παρουσίαζαν ρετρό μοντέλα, η Big H αναβίωσε ένα μοντέλο του 80. Μπορεί να μην το ονόμασε Bol d’ Or αλλά και μόνο η εμφάνιση του έφτανε για να το παραλληλίσεις με το θρυλικό superbike.
Το concept ήταν βασισμένο στο CB1000R Neo Sports Cafe αλλά δεν είχε καμία σχέση μαζί του. ο σχεδιασμός του ρεζερβουάρ και της “ουράς”. Η σέλα και ο ολοστρόγγυλος προβολέας. Οι δύο “τενόροι” της κόρνας και το παλιακό σχέδιο της εξάτμισης. Τα old school αυτοκόλλητα. Το μονόμπρατσο ψαλίδι και η TFT οθόνη έδειχναν «ξένα» επάνω του. Σίγουρα δεν είχαν μπει οι τελικές πινελιές… και απ’ ότι φαίνεται δεν θα μπουν ποτέ.
Οι ελπίδες έσβησαν με την πρόσφατη ανακοίνωση της Ιαπωνικής εταιρείας κατά την διάρκεια της εκδήλωσης "Project BIG-1, 30th Anniversary Designers Talk Show". Η μοτοσυκλέτα δεν θα κατασκευαστεί.
Οι λόγοι παραμένουν άγνωστοι αλλά υποθέτουμε πως η Honda προτίμησε να επικεντρωθεί σε άλλα μοντέλα που παρουσιάστηκαν πρόσφατα, όπως το νέο Hawk 11, μια μοτοσυκλέτα που προέρχεται από το εξίσου νέο NT1100 το οποίο, με τη σειρά του, βασίστηκε την πλατφόρμα Africa Twin.
Πάντως είναι περίεργο, αν σκεφτεί κανείς ότι η «πολύ στενή συγγένεια» του CB-F Concept με το CB1000R Neo Sports Cafe θα διευκόλυνε ουσιαστικά, και ως προς το κόστος την παραγωγή.
Ελπίζουμε η Honda να επαναφέρει κάποια στιγμή το CB-F Concept και να δούμε ένα νέο Bol d’ Or στους δρόμους.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.