Peugeot 2023: Όλα τα νέα μοντέλα της εταιρείας που έρχεται στην Ελλάδα
Scooter αλλά και μοτοσυκλέτες
09.01.2023
Η Γαλλική εταιρεία βγαίνει από το λήθαργο και έδειξε πως έχει μεγάλα σχέδια για το άμεσο μέλλον. Παρουσίασε μια σειρά από scooter αλλά και μοτοσυκλέτες που στοχεύουν στις εμπορικότερες κατηγορίες
XP400
H Peugeot Motorcycles παρουσίασε ένα πολύ ενδιαφέρον urban adventure scooter 400 κ.εκ. με μπροστινό τροχό 17 ιντσών.
Το XP400 2023 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Το XP400 Allure με ασφάλτινο χαρακτήρα και το πιο off road XP400 GT. O κινητήρας τους είναι ίδιος με αυτόν του τρίτροχου Metropolis 400. Ο PowerMotion των 399 κ.εκ., είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος με ισχύ 36,7 ίππους στις 8.150 σ.α.λ. και ροπή 38,1 Nm στις 5.400 σ.α.λ. Το βαρός του scooter είναι 231 κιλά.
Το scooter είναι εξοπλισμένο με ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 140 χλστ και ένα αμορτισέρ. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών μπροστά και 15 πίσω. Στην έκδοση Allure οι ζάντες είναι χυτές αλουμινίου ενώ στο GT φέρουν ακτίνες για πιο adventure εμφάνιση. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Scorpion STR διαστάσεων 110/70 και 160/60.
Tο φρενάρισμά αναλαμβάνουν δύο δίσκοι μπροστά διαστάσεων 295 χλστ που συνδυάζονται με δαγκάνες ακτινικής διάταξης. Πίσω υπάρχει μονός δίσκος 240 χλστ. To σύστημα πέδησης υποβοηθάτε από δικάναλο ABS.
Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT 5 ιντσών και υπάρχει θύρα USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ το XP 400 εφοδιάζεται και με σύστημα keyless. Ο χώρος κάτω από την σέλα χωράει ένα full face κράνος και η ζελατίνα, που στο GT είναι φιμέ, ρυθμίζεται σε ύψος.
H Peugeot Motorcycles θα έχει διαθέσιμη σειρά αξεσουάρ και για τις δύο εκδόσεις. Το XP 400 θα μπορεί να εξοπλιστεί με προστατευτικά κάγκελα σε μαύρο ματ. Υπάρχουν επίσης προβολείς ομίχλης τα οποία στερεώνονται στα κάγελα.
Η έκδοση Allure θα είναι διαθέσιμη σε σατινέ πράσινο και μαύρο και η GT σε λευκό καιο γκρι. Η εμπορική διάθεση και των δύο θα ξεκινήσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023.
PM-01
Είναι μια μοτοσυκλέτα με φουτουριστική σχεδίαση που απευθύνεται σε αναβάτες νεαρής ηλικίας που θέλουν να μετακινούνται καθημερινά με στυλ.
Το PM-01 σηματοδοτεί την επιστροφή της Peugeot στις μοτοσυκλέτες. Πάνω στην ίδια πλατφόρμα, το μοντέλο θα τροφοδοτείται με δύο κινητήρες, 125 και 300 κ.εκ.
Το PM-01 300 φέρει μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 292,4 κ.εκ. με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Αποδίδει 29 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή 24,5 Nm στις 7.000 σ.α.λ.
Το PM 01 125 είναι εφοδιασμένο με τετράχρονο μοκύλινδρο κινητήτα 124,8 κ.εκ. με απόδοση 14 ίππων στις 9.500 σ.α.λ. και ροπή 11 Nm στις 7.500 σ.α.λ.
Όλα τα υπόλοιπα είναι κοινά στις δύο μοτοσυκλέτες, οι οποίες είναι εξοπλισμένες με τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 110/70 και 150/60, για εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ. και αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, LED προβολέα, TFT οθόνη, ABS και δισκόφρενα διαμέτρου 280 χλστ. μπροστά και 240 χλστ. πίσω.
Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 12,5 λίτρα και η σέλα βρίσκεται στα 810 χλστ. πάνω από το έδαφος. Το βάρος του PM-01-300 είναι 162 κιλά και του PM-01 125, 152 κιλά. Σε κατάσταση λειτουργίας.
Οι μοτοσυκλέτες της Peugeot θα είναι διαθέσιμες από το δεύτερο τρίμηνο του 2023 σε μπλε και λευκό.
Tweet
Η γαλλική εταιρεία ανανεώνει το scooter με μεγάλους τροχούς, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε εξοπλισμό
Κομψό με μίνιμαλ γραμμές, ανέσεις για δύο άτομα και σύγχρονο εξοπλισμό. Έτσι επέλεξε η Peugeot να επαναφέρει στο προσκήνιο ένα από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα της.
Το νέο Tweet παρουσιάστηκε στην EICMA με τρεις διαφορετικούς κινητήρες, 50, 125 και 200 κ.εκ. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν φώτα LED, όργανα εποτελούμενα από οθόνη LCD, υποδοχή USB χώρο κάτω από την σέλα για ένα full face κράνος.
Πολύ χρήσιμη η σχάρα, που ενσωματώνει τις χειρολαβές συνεπιβάτη, ενώ ένα ακόμη προσόν του Tweet είναι το επίπεδο πάτωμα.
Και οι τρεις κινητήρες είναι 4χρονοι. Ο πενηντάρης είναι ικανός να αποδώσει 3 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 3 Nm ροπή στις 6.000 σ.α.λ.
Το 125 έχει ισχύ 11,5 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 10 Nm ροπή στις 6.500 σ.α.λ. και το 200 12,2 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 12 Nm ροπή στις 6.000 σ.α.λ.
Το Tweet 50 ζυγίζει 97 κιλά, ενώ οι εκδόσεις 125 και 200, 106 κιλά. Σε όλα το ύψος σέλας είναι στα 790 χλστ. από το έδαφος.
Εκτός από την βασική έκδοση θα είναι διαθέσιμο στην GT και την Cargo.
To νέο Peugeot Tweet θα φτάσει στις προθήκες των καταστημάτων εντός του πρώτου τριμήνου του 2023 σε τέσσερα χρώματα. Μαύρο, μπλέ, λευκό και γκρι
Django Evo
Η Peugeot παρουσίασε το modern classic scooter Django Evo. Αποτελεί την εξέλιξη του Django που πρωτοείδαμε το 2014.
Η Γαλλική εταιρεία επανασχεδίασε το scooter και μάλιστα το προίκισε με «κυνόδοντες», όπως περιγράφονται τα φώτα DRL στην ποδιά και «νύχια», βλέπε τα πίσω φωτιστικά σώματα, για να είναι έτοιμο να τα βάλει με τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στις πόλεις. Εκεί όπου το Django Evo θα κυκλοφορεί καθημερινά εύκολα, χάρη στο μικρό βάρος, το χαμηλό ύψος σέλας και τις μικρές του διαστάσεις και γρήγορα εξαιτίας των κινητήρων που έχουν επιλεγεί από την Peugeot.
Ένας αερόψυκτος και ένας υγρόψυκτος, αμφότεροι χωρητικότητας 125 κ.εκ. Ο πρώτος αποδίδει 10,6 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 9,5 Nm στις 5.500 σ.α.λ.. Η υγρόψυκτη έκδοση του Django Evo αποδίδει ισχύ 12,9 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. με ροπή 12Nm στις 6.500 σ.α.λ..
Το Django Evo βασίζεται σε απλές, δοκιμασμένες λύσεις. Το πλαισίο είναι ατσάλινο σωληνωτό και οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ. Το ABS είναι μονοκάναλο και οι τροχοί είναι διαστάσεων 12 ιντσών με ελαστικά 110/70 μπροστά και 120/70 πίσω.
Το βάρος του είναι 134 κιλά και η σέλα βρίσκεται 778 χλστ. πάνω από το έδαφος. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 7,2 λίτρα.
Εξοπλίζεται με οθόνη LCD, υποδοχήγ USB, χώρο κάτω από την σέλα που χωράει ένα Jet κράνος, ενώ διαθέτει και ντουλαπάκι στην ποδιά
Peugeot e-Streetzone
To e-Streetzone θα προσφέρει αυτονομία έως 112 χιλιόμετρα στη λειτουργία Eco (αφορά στην έκδοση με τις 2 μπαταρίες).
To e-Streetzone είναι scooter με επίπεδο πάτωμα και μεγάλη σέλα. Ο ηλεκτροκινητήρας του ενσωματώνεται στον πίσω τροχό, ενώ σε επίπεδο αναρτήσεων διαθέτει συμβατικό πιρούνι μπροστά και διπλά αμορτισέρ πίσω. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν ένα δισκόφρενο μικρής διαμέτρου μπροστά και ταμπούρο πίσω. Οι επιδόσεις του αναμένεται να είναι ανάλογες με ενός θερμικού scooter 50 κ. εκ.
Το e-Streetzone έρχεται σε δύο εκδόσεις: με μια και δύο μπαταρίες, οι οποίες θα είναι αποσπώμενες που θα φορτίζονται εύκολα σε οικιακές πρίζες.
H Γαλλική εταιρεία το περιγράφει ως ιδανικό scooter για καθημερινές αστικές μετακινήσεις χάρη στην ευελιξία και την συμπεριφορά του.
Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων οθόνη πληροφοριών LCD, ενώ στην περίπτωση της έκδοσης με τη μια μπαταρία ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι αρκετός για να φιλοξενήσει κράνος τύπου jet.
Aπ' όσο γνωρίζουμε η Peugeot Motocycles θα επαναδραστηριοποιηθεί και στην Ελλάδα με κορυφαίο εισαγωγέα να αναλαμβάνει τη διανομή και την τεχνική υποστήριξη των οχημάτων της.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.