Νεα Μοντελα

Η αποκάλυψη του R9 θα γίνει το 2024

Η Yamaha δεν έχει εγκαταλείψει το project


05.01.2023

Νέες πληροφορίες από την Ιαπωνία αναφέρουν πως η μοτοσυκλέτα θα εισαχθεί στο line up της Yamaha το 2024


Τον περασμένο Οκτώβριο ήρθε στο φως της δημοσιότητας το εμπορικό σήμα του μοντέλου, ενώ ένα χρόνο νωρίτερα, το Νοέμβριο του 2021 και πριν δούμε το R7, είχε κατοχυρώσει μια σειρά από ονομασίες που προορίζονταν για τα supersport μοντέλα της. Κατά σειρά από YZF-R1 έως και YZF-R9 και ήταν εύκολο κάποιος να υποθέσει πως μετά το R7 με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, στον οποίο βασίζονται τα MT-07, Tenere και XSR 700, αργά η γρήγορα θα βλέπαμε και R9, με τον κινητήρα των Tracer 9, XSR 900 και MT-09

Ένα supersport με 120 ίππους και σύγχρονα ηλεκτρονικά θα ήταν προσβάσιμο και αξιοποιήσιμο από πολλούς λάτρεις μοτοσυκλετών τους είδους. Μια μοτοσυκλέτα που θα γεφύρωνε το χάσμα μεταξύ του R1 και του δικύλινδρου R7, θα ήταν σίγουρα πιο εύχρηστο από το τετρακύλινδρο R6.

To R9 θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο MT-09 SP. Το περιμετρικό πλαίσιο τύπου Deltabox, όπως και το ψαλίδι θα είναι από αλουμίνιο, ενώ μικρές θα είναι οι αλλαγές στον τομέα της γεωμετρίας.

Το R9 θα είναι εξοπλισμένο με IMU 6 αξόνων και Cornering ABS. Το ρυθμιζόμενο dynamic traction control, όπως και τα Wheelie Control, Front Wheel Lift Control, Slide Control και Brake Control, καθώς και shifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα σχέσεων θα βρίσκονται στο πακέτο του στάνταρ εξοπλισμού. Τα όργανα θα αποτελούνται από οθόνη TFT 3,5 ιντσών που έχει την δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone, με την εφαρμογή «My Ride». Όλα τα φωτιστικά σώματα θα είναι LED.

Η Βρετανική ιστοσελίδα MCN, επικαλούμενη πληροφορίες από την Ιαπωνία, δημοσίευσε ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες που δείχνουν πως μπορεί να είναι το R9 στην τελική του μορφή.

Βλέπουμε την μοτοσυκλέτα σε έναν από τους συνδυασμούς χρωμάτων (κόκκινο-λευκό) του R1 του 1998. Σχεδιαστηκά δεν θα μπορούσε να διαφέρει από τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας R, ενώ αν και αποτελεί υπερβολή για μια μοτοσυκλέτα 120 ίππων, στο φέρινγκ βλέπουμε αεροδυναμικά φτερά (winglet)

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.