Νεα Μοντελα

Έτοιμο για αγώνες το ηλεκτρικό Honda CR!

Σε συνεργασία με την Mugen


22.12.2022

Το 2019 η Honda αιφνιδίασε τους πάντες παρουσιάζοντας στο Σαλόνι του Τόκιο μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα MX στα πλαστικά της οποίας υπήρχαν τα γράμματα "CR"

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η Honda έχει τεράστια παράδοση στο Motocross παρουσιάζοντας το πρώτο της CR το 1973 (CR250M Elsinore).

Honda electric MX 1

Τα δίχρονα «καθαρόαιμα» CR έφταναν μέχρι τα 500 κ. εκ. ενώ από το 2002 και έπειτα προστέθηκαν στην γκάμα τα τετράχρονα CRF (450 και 250 κ. εκ.).

Και απ' ότι φαίνεται δεν απέχουμε πολύ από το λανσάρισμα των ηλεκτρικών CR.

Προς το παρόν αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2019 και έκανε κάποιους γύρους επίδειξης σε αγώνες του Ιαπωνικού Πρωταθλήματος Motocross, βρίσκεται στην τελική φάση ανάπτυξης και μέσα στο 2023 αναμένεται να το δούμε να λαμβάνει μέρος στις πίστες του νεοσύστατου Πρωταθλήματος FIM E-Xplorer World Cup.

Mugen

Η μοτοσυκλέτα έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Mugen, την εταιρεία που ίδρυσε το 1973 ο γιος του Soichiro Honda, Hirotoshi και η οποία τα τελευταία χρόνια ειδικεύεται στην ανάπτυξη ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών.

Μάλιστα, η Mugen έχει παρουσιάσει στο πρόσφατο παρελθόν το δικό της πρωτότυπο MX με την ονομασία E.Rex που βασίζεται στο CRF, όπως επίσης και το ηλεκτρικό Superbike Mugen Shinden που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία του στο Isle of Man TT.

Πληροφορίες για την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα και την χωρητικότητα των μπαταριών του ηλεκτρικού CR προς το παρόν δεν υπάρχουν.

Από τις φωτογραφίες, πάντως, διακρίνονται δυο μικρά ψυγεία που βοηθούν στην ψύξη του κινητήρα στο εμπρόσθιο μέρος της μοτοσυκλέτας. Γίνεται, επίσης, αντιληπτό ότι η μοτοσυκλέτα δεν έχει συμπλέκτη ούτε λεβιέ ταχυτήτων (όσο κι αν δείχνει παράξενο κάποιες ηλεκτρικές έχουν), ενώ ο χειρισμός του πίσω φρένου γίνεται με το πόδι και όχι με το χέρι μέσω μανέτας - λύση που συναντούμε συχνά σε ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Στο τιμόνι υπάρχουν δυο κομβία μέσω των οποίων πιθανότατα ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να αλλάξει χαρτογράφηση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Moto Morini διευρύνει τη γκάμα της σε διάφορες κατηγορίες και μας δίνει μια πρώτη γεύση από το νέο adventure sport μοντέλο της, το οποίο θα παρουσιάσει στην EICMA
Ζυγίζει μόλις 54,4 κιλά και εκτός από ελαφρύτερος είναι και ο πιο συμπαγής V2 στην ιστορία του brand από το Borgo Panigale
Η Royal Enfield φαίνεται αποφασισμένη να επεκτείνει τη γκάμα των adventure μοτοσυκλετών της, προσφέροντας λύσεις για κάθε είδος αναβάτη, από τους λάτρεις του ράλι και της περιπέτειας μέχρι εκείνους που επιθυμούν την πρώτη τους ηλεκτρική μοτοσικλέτα
Η MV Agusta F3 Competizione είναι η τελευταία έκδοση περιορισμένης της ιταλικής μάρκας που στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα στην κατηγορία Supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.