20.12.2022
Η ιστορία της Ducati είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τους δικύλινδρους κινητήρες ι απ' ότι φαίνεται η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα συνεχίσει να αποτελεί βασική επιλογή, ανεξαρτήτως της παρουσίας του V4 που έχει τοποθετηθεί στα περισσότερα μοντέλα της Μπολονέζικης μάρκας
Κατά τη διάρκεια της εορταστικής εκδήλωσης για την κατάκτηση των Πρωταθλημάτων σε MotoGP και WorldSBK, «Ducati in Piazza» που πραγματοποιήθηκε στη Μπολόνια, ο ισχυρός άνδρας της Ducati Claudio Domenicali μίλησε μεταξύ άλλων για το μέλλον του δικύλινδρου σε διάταξη V, τονίζοντας πως η εταιρεία δουλεύει ήδη πάνω σε έναν νέο πιο αποδοτικό και «καθαρό» V2.
«Ο V2 κινητήρας αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας και της παράδοσής μας. Ένας κινητήρας που μας έχει χαρίσει πολλές επιτυχίες τόσο στο WorldSBK όσο και στις αγορές. Σήμερα, η γκάμα μας αποτελείται από μια παραγωγή υψηλού επιπέδου, με τις νέες αφίξεις τα τελευταία χρόνια ( Panigale V4, Multistrada V4, Diavel V4) που εξοπλίζονται με V4, αλλά και μοντέλα που εφοδιάζονται με V2 που εξακολουθεί να παίζει τον ρόλο του», δήλωσε χαρακτηριστικά ο 57χρονος Ιταλός για να προσθέσει: «Στο μέλλον ο V2 θα συνεχίσει να έχει χώρο σε ένα τμήμα της αγοράς που χαρακτηρίζεται από μοντέλα μεσαίας κατηγορίας. Σύντομα θα έρθει ένας νέος κινητήρας πιο αποδοτικός και πιο 'καθαρός'. Και θέλω να υπογραμμίσω πως θα είναι σε διάταξη V και όχι παράλληλος. Δεν αρνούμαστε το παρελθόν μας και σύντομα θα έχουμε νέα».
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.