04.12.2022
Ο απόγονος της XL250S της δεκαετίας του 70, είναι το CRF 300L, που το 2023 θα είναι διαθέσιμο στο κλάσσικό αγωνιστικό κόκκινο της Honda και σε γκρι με πορτοκαλί λεπτομέρειες
Η ουσία που χαρακτηρίζει μία μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του DNA της Honda. Στα τέλη της δεκαετίας του 1970, κυκλοφόρησε η XL250S – μία μοτοσυκλέτα εξαιρετική για το δρόμο και ταυτόχρονα με άριστες ικανότητες και σε συνθήκες εκτός δρόμου. Τα χρόνια που ακολούθησαν, η σειρά XL έγραψε ιστορία και απέδειξε ότι συνδυάζοντας έναν οικονομικό και εύχρηστο μονοκύλινδρο τετράτροχο κινητήρα με ένα ικανό πλαίσιο μπορούσε να δημιουργηθεί μία μοτοσυκλέτα πρακτική, ευέλικτη και άκρως απολαυστική, όπως διαπίστωσαν οι αναβάτες σε όλο τον κόσμο.
Πριν από μία και πλέον δεκαετία, η δημιουργία μιας μοτοσυκλέτας διπλής χρήσης είχε απασχολήσει αρκετά το R&D τμήμα της Honda. Η μακροχρόνια παράδοση της εταιρείας – σε αγώνες off-road και τα σχετικά μοντέλα παραγωγής – ήταν μία χρήσιμη βάση όταν ξεκίνησε η εξέλιξη της νέας γενιάς μοτοσυκλετών.
Προτεραιότητά μας ήταν να διερευνήσουμε τις ανάγκες των πελατών. Ενώ μερικοί αναβάτες αναζητούν σταθερά αγωνιστικές επιδόσεις εκτός δρόμου, πολλοί εκτιμούν την ευχρηστία, πρακτικότητα και άνεση. Για τις καθημερινές μετακινήσεις τους σε συνθήκες πόλης ήθελαν μία ανθεκτική, πρακτική μοτοσυκλέτα με προηγμένο off-road στυλ. Το σαββατοκύριακο, όμως, χρειάζονταν μία μοτοσυκλέτα που να μπορεί να ταξιδεύει παντού, στην άσφαλτο και στο χώμα.
Η ομάδα εξέλιξης έβλεπε πάντα τη νέα on-off μοτοσυκλέτα της Honda ως ένα μοντέλο με παγκόσμια προοπτική. Εκτός από έναν ισχυρό και οικονομικό κινητήρα, το πλαίσιο έπρεπε να έχει ευρύ φάσμα χρήσης. Και επιπλέον να είναι προσιτή, να προσφέρει υψηλή ποιότητα και να εξαιρετική σχέση κόστους/απόδοσης (value for money), με χαμηλό λειτουργικό κόστος, ως προτεραιότητα.
Η CRF250L, που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη το 2012, ήταν αυτή η μοτοσυκλέτα.
Και οι μηχανικοί της Honda είχαν επιλέξει τη σωστή συνταγή. Η CRF250L αποδείχτηκε μία άριστη πλατφόρμα, η οποία εκτός του ότι απέκτησε μία εντυπωσιακή έκδοση RALLY*, εξακολουθεί να καταγράφει υψηλές πωλήσεις σε όλο τον κόσμο.
Ο κινητήρας 286 κ.εκ. της CRF300L αποδίδει 10% υψηλότερη ισχύ 20,1kW (27,3 Ps) στις 8.500 σ.α.λ., και ροπή 26,6Nm στις 6.500 σ.α.λ. Η αιχμηρή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει λεπτότερο ρεζερβουάρ και σέλα και νέα ευανάγνωστα όργανα LCD.
Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει εμπρός δίσκο 256mm με διπίστονη δαγκάνα και πίσω δίσκο με δαγκάνα ενός εμβόλου. Όπως στις αγωνιστικές CRF, ο πίσω κύλινδρος φρένου είναι ελαφρύς και μονοκόμματος. Οι δίσκοι έχουν κυματοειδή σχεδίαση – όπως στις CRF250R/CRF450R – με εξαιρετικές ικανότητες αυτοκαθαρισμού σε αντίξοες καιρικές συνθήκες. 2-κάναλο ABS περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό
Ο εμπρός τροχός 21” και ο πίσω τροχός 18” αυξάνουν την ευστάθεια σε ανώμαλα εδάφη και επιτρέπουν την τοποθέτηση πιο εξειδικευμένων off-road ελαστικών, εάν χρειαστεί.
Το 2023 το CRF 300L θα είναι διαθέσιμο εκτός από το παραδοσιακό κόκκινο χρώμα της Honda και σε γκρι με πορτοκαλί αυτοκόλλητα
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.