01.12.2022
Στην γκάμα των μοτοσυκλετών «διπλής χρήσης» δείχνει να ρίχνει το βάρος της η QJMOTOR, που μετά το SRT 800, που αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρείας στην κατηγορία adventure, παρουσίασε και το SRT 700 σε δύο εκδόσεις
Όπως και στην περίπτωση του 800, έχουμε να κάνουμε με δύο μοντέλα που θα διαφοροποιούνται κυρίως ως προς τον μπροστινό τροχό. Το SRT 700 θα έχει 17 ιντσών ζάντες από χυτό αλουμίνιο την ώρα που στο SRT 700 X έχει τοποθετηθεί μπροστινός τροχός 19 ιντσών και οι ζάντες είναι με ακτίνες για πιο adventure εμφάνιση.
Πέραν αυτού οι μοτοσυκλέτες μοιράζονται πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα και ψαλίδι αλουμινίου. Στον βασικό τους εξοπλισμό περιλαμβάνεται TFT οθόνη 5 ιντσών και όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED.
Τα φρένα είναι ένας ακόμη τομέας στον οποίον διαφέρουν, με το Χ να διαθέτει δαγκάνες Brembo και το πιο ασφάλτινο SRT 700 να έχει J.Juan.
Βασίζονται σε έναν νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 698 κ.εκ., με μέγιστη ισχύ 73,4 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και ροπή 6,8 kgm στις 6.500 σ.α.λ.
Το ρεζερβουάρ και των δύο έχει χωρητικότητα 19,5 λίτρα. Το ανακοινώσιμο βάρος του SRT 700 είναι 235 κιλά και του SRT 700 X 240 κιλά.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.