Νεα Μοντελα

KTM 1290 Super Adventure S 2024 με νέα σχεδίαση

Ετοιμάζεται για την Euro5+ εποχή


29.11.2022

Το μεγάλο Adventure της KTM εντοπίστηκε κατά την διάρκεια δοκιμών με πολλές αλλαγές στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας


Η τρίτη γενιά του Super Adventure S κυκλοφόρησε το 2021 και αποτελεί την πιο σπορ και τεχνολογικά προηγμένη Adventure που έχει βγει ποτέ από το εργοστάσιο του Mattinghofen.

Η οδήγηση ελέγχεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Διαθέτει ένα πρωτοποριακό σύστημα Adaptive Cruise Control ως βασικό εξοπλισμό, το οποίο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Bosch.

Χρησιμοποιεί ένα ραντάρ στο εμπρός μέρος της μοτοσυκλέτας προκειμένου να ρυθμίσει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα ανάλογα με τις πέντε επιλογές που έχει στην διάθεση του ο αναβάτης από τα επανασχεδιασμένα χειριστήρια.

Η καρδιά του KTM 1290 SUPER ADVENTURE S είναι ο Euro5 δικύλινδρος κινητήρας διάταξης V με απόδοση 160 hp και 138 Nm και είναι μία από τις λίγες μοτοσυκλέτες που «διαβάζει» με ευκολία κάθε εμπόδιο του δρόμου χάρη στις τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικές ημι-ενεργητικές αναρτήσεις WP APEX Semi-Active Technology.

ktm super adventure s 2021

KTM 1290 Super Adventure S 2021

Τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο έχουν διαρρεύσει φωτογραφίες ενός πρωτότυπου που βρίσκεται σε διαδικασία δοκιμών, και όλα δείχνουν πως στο Mattighofen δουλεύουν στην επόμενη γενιά του Super Adventure που θα κυκλοφορήσει το 2024 και στην προσαρμογή των μοντέλων τους στις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro5+ που τίθενται σε ισχύ σε λιγότερο από ένα χρόνο.

Τις εικόνες μπορείτε να τις δείτε εδώ.

Είναι εμφανές πως υπάρχουν πολλές αλλαγές ως προς την σχεδίαση του, που παραμένει πιστή στη «σχολή Kiska» αλλά είναι πλέον πιο αιχμηρή. Γενικότερα η μοτοσυκλέτα δείχνει πιο σπορ χάρη στις νέες επιφάνειες που σίγουρα θα προσδώσουν βελτιωμένη αεροδυναμική.

Ο προβολέας θα είναι επίσης νέος, αν και στις φωτογραφίες δεν βλέπουμε την τελική του μορφή. Κάτω από αυτόν διακρίνεται ο αισθητήρας ραντάρ.

Στην μοτοσυκλέτα έχουν τοποθετηθεί χυτές αλουμινένιες ζάντες, που μοιάζουν πολύ με αυτές του υφιστάμενου 1290 Super Adventure S. Οι διαστάσεις τους είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω.

Μικρές αλλαγές υπάρχουν στην δομή του πλαισίου, ενώ το ψαλίδι είναι το ίδιο. Στο πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας δεν διακρίνονται αλλαγές, αλλά μπορούμε να δούμε τις διαφορετικές βάσεις των πλαϊνών βαλιτσών. Με τις προδιαγραφές Euro5+ προ των πυλών, είναι σίγουρο πως θα υπάρξουν αλλαγές και στο σύστημα εξάτμισης.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.