Νεα Μοντελα

Royal Enfield Electrik01 concept: Μικρή γεύση από την πρώτη ηλεκτρική RE!

Σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης


25.11.2022

Οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες δεν είναι στα άμεσα πλάνα της Royal Enfield όπως τόνισε ο «αναγεννητής» της μάρκας, Siddhartha Lal σε συνέντευξή του στην κορυφαία Ιταλική αθλητική εφημερίδα Gazzetta dello Sport. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η ηλεκτροκίνηση δεν απασχολεί την Ινδική μάρκα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Τουναντίον, όπως αποκάλυψε και ο CEO της RE, υπάρχουν ήδη κάποια έτοιμα πρωτότυπα που δοκιμάζονται. Ένα από αυτά είναι το Electrik01 concept, φωτογραφία του οποίου δημοσιεύει το Autocar India.

Η φωτογραφία δεν δείχνει ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα, αλλά μέρος αυτής εστιάζοντας στο εμπρόσθιο τμήμα.

Πρόκειται για μια νεο-ρετρό μοτοσυκλέτα, όπως αυτές που μας έχει συνηθίσει η RE, με την ανάρτηση τύπου grider -αντί για συμβατικό πιρούνι- να προκαλεί εντύπωση. Ο στρογγυλός προβολέας και το η παρουσία (διακοσμητικού) ρεζερβουάρ συμπληρώνουν την εικόνα του concept τουλάχιστον με βάση αυτά που μπορούμε να διακρίνουμε από τη φωτογραφία.

Στο ρεπορτάζ αναφέρεται πως στην εσωτερική ενημέρωση για το προϊόν χρησιμοποιούνται όροι όπως «αντικομφορμιστής», «game changer», «υψηλής ποιότητας φινίρισμα», «νέο-vintage στυλ».

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το πλαίσιο, με δύο σωλήνες που ξεκινούν από τον λαιμό τιμονιού και συνεχίζουν ο ένας στο πάνω μέρος κατά μήκος του ρεζερβουάρ και ο άλλος προς τα κάτω με την μπαταρία να εδράζεται πάνω του. Οι ζάντες απ' όσο μπορούμε να διακρίνουμε είναι αλουμινένιες και διαθέτουν ελαστικά Avon.

Το Electrik01 όπως αποκαλείται εσωτερικά είναι ένα QFD. Όπου QFD (ή Quality Function Deployment - Λειτουργική Ανάπτυξη Ποιότητας) είναι η μεθοδολογία που αναπτύχθηκε στην Ιαπωνία το 1966 και προσπαθεί να αποδείξει ότι οι πραγματικές απαιτήσεις των πελατών επεκτείνονται στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διανομή των νέων προϊόντων που παράγει μια επιχείρηση.

Ένα εργαλείο προσανατολισμένο στον πελάτη και χρησιμοποιείται καθ’ όλη τη διάρκεια ανάπτυξης ενός προϊόντος. Ταυτόχρονα όμως έχει και πολλές λειτουργίες, αφού ενσωματώνει στοιχεία για τα αντίστοιχα προϊόντα των ανταγωνιστών.

Όπως γίνεται αντιληπτό λοιπόν δεν πρόκειται για ένα προϊόν που βρίσκεται στη φάση της προ-παραγωγής. Άλλωστε όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος ο Siddhartha Lal «Παραμένουμε πολύ συγκεντρωμένοι στο θέμα της ηλεκτροκίνησης, αλλά δεν είναι ακόμα η κατάλληλη στιγμή για λανσάρισμα ηλεκτρικών μοτοσυκλετών. Όταν φτάσει αυτή η ώρα να είστε βέβαιοι ότι θα είμαστε έτοιμοι να επιτεθούμε στην αγορά».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.