Νεα Μοντελα

EICMA 2022: MV Agusta Ampelio 2023

Σε συνεργασία με την Kymco


17.11.2022

Το κεφάλαιο ηλεκτροκίνηση άνοιξε επίσημα (και) για την MV Agusta, με την Ιταλική μάρκα να παρουσιάζει στην EICMA 2022 το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Και αυτό δεν είναι κάποια μοτοσυκλέτα, αλλά ένα scooter το οποίο ονομάζεται Ampeliο και αντλεί την έμπνευσή του από τα CGT και Ovunque δυο μοντέλα με θερμικούς κινητήρες που υπήρχαν στη γκάμα της μάρκας στη δεκαετία του '50.

Με κλασσικές γραμμές, επίπεδο πάτωμα και δύο σέλες αριστοτεχνικά σχεδιασμένες, μας ταξιδεύει στο παρελθόν.

MV Agusta Ampelio 2

Για την δημιουργία του Ampelio η εταιρεία του Varese συνεργάστηκε με την Kymco -μια εταιρεία που πρωταγωνιστεί στην κατηγορία των scooters.

Από τεχνικής σκοπιάς, το Ampelio βασίζεται στο S7 που παρουσίασε πέρσι τέτοιο καιρό η Ταϊβανέζικη μάρκα στην EICMA.

Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 7.2 kWh, ενώ η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 215 Nm. Η τελική που ανακοινώνει η εταιρεία είναι 95 km/h.

To Ampelio εφοδιάζεται με δύο -αφαιρούμενες- μπαταρίες 34.3 Ah της Kymco Ionex που βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από τη σέλα. Πλήρως φορτισμένες υπόσχονται αυτονομία που ξεπερνά τα 85 χιλιόμετρα αναλόγως βέβαια το προφίλ οδήγησης που έχει επιλέξει ο αναβάτης (normal, sport). Η διάρκεια φόρτισής τους είναι 2.5 ώρες και το βάρος τους 10.5 κιλά έκαστη.

MV Agusta Ampelio 5

Το Ampelio ζυγίζει 95 κιλά χωρίς τις μπαταρίες και 121 κιλά με αυτές.

Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει ένα μικρό ψηφιακό πάνελ οργάνων, λειτουργία keyless, θύρα USB 3.0. Η παρουσία μπαταριών κάτω από τη σέλα δεν εμποδίζει την δυνατότητα φιλοξενίας ενός full face κράνους.

Την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα - ένα διαμέτρου 220 χλστ μπροστά και ένα 180 χλστ πίσω. Μάλιστα θα προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής ABS ή συνδυασμένης πέδησης.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι και ψαλίδι με δύο μπράτσα, ενώ οι τροχοί είναι 13 ιντσών μπροστά και 12 ιντσών πίσω με ελαστικά διαστάσεων 110/70 και 120/70 αντίστοιχα.

MV Agusta Ampelio 4

Προς το παρόν το MV Agusta Ampelio βρίσκεται στη φάση του πρωτότυπου ωστόσο είναι βέβαιο πως θα περάσει στην παραγωγή.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Benelli αποκάλυψε στην Έκθεση του Πεκίνου την αναβαθμισμένη έκδοση του naked 752S, με δικύλινδρο κινητήρα 900 κ.εκ. με ισχύ πάνω από 100 ίππους
Στο Σαλόνι Μοτοσυκλέτας του Πεκίνου, η Wuyang Honda παρουσίασε το Honda NSP190 , ένα μοντέλο με ελκυστική σπορ σχεδίαση και πλήρως εξοπλισμένο
Η παράδοση και ο νεωτερισμός συνδυάζονται άψογα σε ένα πρωτότυπο που μοιάζει με custom κατασκευή στο οποίο πρωταγωνιστεί ένας αερόψυκτος boxer 2.000 κ.εκ.
Ένα μεσαίο adventure με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 698 κ.εκ. Η σχεδίαση του παρόμοια με αυτήν του STR 600 που είδαμε τον περασμένο Μάρτιο, γεγονός που υποδηλώνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα που εισάγει η κινέζικη εταιρεία

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.