16.11.2022
Μία από τις πολλές μοτοσυκλέτες που προκάλεσαν εντύπωση στην EICMA ήταν το κινέζικο adventure της Kove
Μια μοτοσυκλέτα που τόσο από σχεδιαστικά, όσο και τεχνολογικά καλύπτει τα Ελληνικά και Ευρωπαϊκά θέλω.
Έχουμε να κάνουμε για μια ψηλή και λεπτή μοτοσυκλέτα, όπως το πολύ επιτυχημένο Yamaha Tenere 700. Φέρει μπροστινό τροχό 21 ιντσών και οπίσθιο 18 ιντσών, με ελαστικά διαστάσεων 90/90 και 150/70 αντίστοιχα, όπως και το Tenere.
Διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι και ένα αμορτισέρ, αγνώστου προελεύσεως, με διαδρομής αμφότερα 210 χλστ. Το ύψος σέλας είναι στα 830 χλστ. και είναι προσιτό ακόμη και για αναβάτη κάτω του 1,75! Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 22 λίτρα και το βάρος της μοτοσυκλέτας, με όλα τα υγρά, είναι μόλις 183 κιλά.
Πάμε στον κινητήρα του τώρα, που όπως θα έχετε ήδη παρατηρήσει μοιάζει με αυτόν του CFMOTO 800MT, ο οποίος είναι ο δικύλινδρος LC8c της KTM. Η Kove ισχυρίζεται πως βασίζεται σε μια δική της πλατφόρμα, οπότε η ομοιότητα είναι μόνο εμφανισιακή. Η απόδοσή του είναι 95 ίπποι στις 9.000 σ.α.λ. και η ροπή του φτάσει τα 8,3 kgm στις 7.500 σ.α.λ.
Όπως ανακοινώθηκε, στην Ιταλία η τιμή του θα είναι κάτω από τα 9.000 ευρώ, ενώ σύντομα η Kove θα κάνει την εμφάνισή της στην Ελληνική αγορά. Παραμείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.