14.11.2022
Η Bimota παρουσίασε στην EICMA 2022 το BX450 - μια μοτοσυκλέτα enduro απότοκο των στενών δεσμών της με την Kawasaki
Κείμενο: Μένιος Κατής
Και όταν λέμε στενούς δεσμούς το εννοούμε καθώς από το 2019 η εταιρεία του Akashi έχει αγοράσει το 49.9% της Ιταλικής μάρκας. To BX450 βασίζεται στο Kawasaki KX450X 2023, με την Bimota να προσθέτει ως είθισται τη… χρυσόσκονή της.
Στην ουσία πρόκειται για ένα KX450X με διαφορετικού χρώματος πλαστικά, χούφτες, εμπρόσθιο προβολέα, πίσω φως και ρεζερβουάρ της Acebris χωρητικότητας 10.7 λίτρων (6.2 εκείνο του KX450X).
Κινητήρας (4χρονος υγρόψυκτος 449 κ. εκ.), πλαίσιο (αλουμινένιο περιμετρικό) αναρτήσεις (πιρούνι upside down 49 χλστ. με διαδρομή 305 χλστ. και mono shock πίσω με διαδρομή 307 χλστ.) και φρένα (της Nissin, με δίσκο διαμέτρου 270 χλστ και δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά και 240 χλστ δίσκο πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα πίσω) είναι ολόιδια, με τους μηχανικούς της Bimota να βάζουν το χέρι τους στην ECU προσθέτοντας διαφορετικές χαρτογραφήσεις όπως επίσης και σύστημα traction control.
Το μηχανικό κιβώτιο διαθέτει πέντε σχέσεις, ενώ για την πιο εύκολη ζωή του οδηγού υπάρχει ηλεκτρική μίζα.
Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι Metzeler Six Days διαστάσεων 80/100-21 μπροστά και 120/90-18 πίσω, ενώ την εικόνα συμπληρώνει το σύστημα εξάτμισης το οποίο είναι της Arrow.
Το βάρος του Bimota BX450 έτοιμη προς χρήση είναι 110.2 κιλά.
Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό το πρώτο μισό του 2023 και είναι σχεδόν βέβαιο πως θα το δούμε σε αγώνες κάτι που αφήνει να εννοηθεί η Bimota στον επίσημο οδηγό του BX450 στον οποίο αναφέρεται μεταξύ άλλων «ένα γρήγορο και χρησιμοποιήσιμο πακέτο κατασκευασμένο για τα Πρωταθλήματα Enduro».
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.