09.11.2022
Το ρύγχος και ο μπροστινός τροχός 19 ιντσών οι ζάντες με ακτίνες αποκαλύπτουν αμέσως το είδος της μοτοσυκλέτας που παρουσίασε η Voge στην EICMA
Μεσαίου κυβισμού adventure, αλλά καμία σχέση με όσα έχουμε δει έως τώρα. Το μοντέλο της Voge διαθέτει traction control και ABS τα οποία μπορούν να απενεργοποιηθούν όταν το 525 DSX κινείται στο χώμα.
Ο υγρόψυκτος δκύλινδρος σε σειρά κινητήρας έχει φτάσει σε κυβισμό 494 cc, από 471, με μέγιστη ισχύ 47 ίππων , γεγονός που το κάνει κατάλληλο για κατόχους άδειας οδήγησης Α2. Η μέγιστη ροπή είναι 5,1 kgm, αποδίδεται ωστόσο λίγο ψηλά, στις 7.000 σ.α.λ., και η μέγιστη ταχύτητα είναι 160 km/h. Υπάρχουν δύο χάρτες οδήγησης, eco και sport και για οδήγηση εκτός δρόμου, το ABS στον πίσω τροχό και το traction control μπορούν να απενεργοποιηθούν.
Tο πλαίσιο είναι χαλύβδινο και συνδυάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι KYB με διαδρομή 200 mm. Το βάρος είναι 190 κιλά και η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 830 χλστ. Το σύστημα πέδησης με τρεις δίσκους υπογράφεται από τη Nissin και τα ελαστικά αρχικής τοποθέτησης είναι Metzeler.
Από την πλευρά του σχεδιασμού, το Voge 525 DSX δεν αποκηρύσσει το συνηθισμένο ράμφος. Το φέρινγκ της μοτοσυκλέτας φιλοξενεί προβολείς LED. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από οθόνη LCD 7 ιντσών, ικανή να εμφανίζει οδηγίες πλοήγησης, όταν είναι συνδεδεμένη με smartphone μέσω Bluetooth και ένδειξη πίεσης ελαστικών. Υπάρχει επίσης υποδοχή 12V και θύρα USB 2 για τη φόρτιση του smartphone.
Τα 500 DS και 500 DSX παραμένουν στην γκάμα, ενώ η άφιξη του 525 DSX δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα. Ασημί με μπλε λεπτομέρειες και ασημί με κίτρινες λεπτομέρειες και στον στάνταρ εξοπλισμό τους θα βρίσκονται προβολείς ομίχλης, αλουμινένιες βαλίτσες σχεδιασμένες από την Voge και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.