Νεα Μοντελα

EICMA 2022: MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro 2023

Ρετρό superbike με 208 ίππους


09.11.2022

Η ιταλική εταιρεία επεκτείνει την οικογένεια Superveloce με ένα ρετρό, χειροποιήτο, hypersport, περιορισμένης παραγωγής


Η μοτοσυκλέτα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Brutale 1000 RR. Χρησιμοποιεί το πλαίσιο, το μονόμπρατσο ψαλίδι και τις αναρτήσεις του.

Φέρει επίσης την πιο πρόσφατη εξέλιξη του τετρακύλινδρου κινητήρα του, που διαθέτει ισχύ 208 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. (212 με το αγωνιστικό κιτ) και μέγιστη ροπή 116,5 Nm στις 11.000 σ.α.λ.

MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro 2023 2

Όλα τα μέρη του «κουστουμιού» της μοτοσυκλέτας είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, εκτός από το ρεζερβουάρ που είναι από θερμοπλαστική ρητίνη.

Σε σύγκριση με το Superveloce 800, έχει γίνει πολύ δουλειά από το τμήμα έρευνα και εξέλιξης στη «μεγαλύτερη αδερφή» χρησιμοποιώντας CFD (Computer Fluid Dynamics) και άλλες τεχνολογίες αιχμής, με στόχο ένα ακόμη πιο εξελιγμένη της αεροδυναμικής, το οποίο σε αυτό το μοντέλο συνδυάζει την λειτουργικότητα και το σχεδιασμό. Για παράδειγμα, τα καλύμματα των δισκόφρενων από ανθρακονήματα μπροστά θυμίζουν τα ταμπούρα του παρελθόντος, αλλά ταυτόχρονα βοηθούν στην ψύξη των δαγκανών και του ψυγείου νερού και λαδιού. Η επιφάνεια του κύριου αεροδυναμικού πτερύγιου εκτείνεται σε όλο το πλάτος της μπροστινής περιοχής του φέρινγκ, εκτός από κάτω από τον προβολεά.

MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro 2023 11

Επιπλέον οι αεραγωγοί του φέρινγκ διαθέτουν πρόσθετα εξαρτήματα για να δημιουργούν κάθετη δύναμη 39,2 κιλών που επιτεύχθηκε στα 320 km/h.

Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT 5,5 ιντσών και διαθέτουν νέα γραφική απεικόνιση. Οι διακόπτες φέρουν οπίσθιο φωτισμό και η εφαρμογή MV Ride επιτρέπει την σύνδεση με smartphone.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.