09.11.2022
Η ιταλική εταιρεία επεκτείνει την οικογένεια Superveloce με ένα ρετρό, χειροποιήτο, hypersport, περιορισμένης παραγωγής
Η μοτοσυκλέτα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Brutale 1000 RR. Χρησιμοποιεί το πλαίσιο, το μονόμπρατσο ψαλίδι και τις αναρτήσεις του.
Φέρει επίσης την πιο πρόσφατη εξέλιξη του τετρακύλινδρου κινητήρα του, που διαθέτει ισχύ 208 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. (212 με το αγωνιστικό κιτ) και μέγιστη ροπή 116,5 Nm στις 11.000 σ.α.λ.
Όλα τα μέρη του «κουστουμιού» της μοτοσυκλέτας είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, εκτός από το ρεζερβουάρ που είναι από θερμοπλαστική ρητίνη.
Σε σύγκριση με το Superveloce 800, έχει γίνει πολύ δουλειά από το τμήμα έρευνα και εξέλιξης στη «μεγαλύτερη αδερφή» χρησιμοποιώντας CFD (Computer Fluid Dynamics) και άλλες τεχνολογίες αιχμής, με στόχο ένα ακόμη πιο εξελιγμένη της αεροδυναμικής, το οποίο σε αυτό το μοντέλο συνδυάζει την λειτουργικότητα και το σχεδιασμό. Για παράδειγμα, τα καλύμματα των δισκόφρενων από ανθρακονήματα μπροστά θυμίζουν τα ταμπούρα του παρελθόντος, αλλά ταυτόχρονα βοηθούν στην ψύξη των δαγκανών και του ψυγείου νερού και λαδιού. Η επιφάνεια του κύριου αεροδυναμικού πτερύγιου εκτείνεται σε όλο το πλάτος της μπροστινής περιοχής του φέρινγκ, εκτός από κάτω από τον προβολεά.
Επιπλέον οι αεραγωγοί του φέρινγκ διαθέτουν πρόσθετα εξαρτήματα για να δημιουργούν κάθετη δύναμη 39,2 κιλών που επιτεύχθηκε στα 320 km/h.
Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT 5,5 ιντσών και διαθέτουν νέα γραφική απεικόνιση. Οι διακόπτες φέρουν οπίσθιο φωτισμό και η εφαρμογή MV Ride επιτρέπει την σύνδεση με smartphone.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.