08.11.2022
Τροφοδοτείται από τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 755 κ.εκ. που είδαμε στο ολοκαίνουργιο CB 750 Hornet και είναι εξοπλισμένο με ακτινωτούς τροχούς 21 και 18 ιντσών
Το νέο δικύλινδρο σε σειρά μοτέρ των 755 cc, τεχνολογίας Unicam 8 βαλβίδων, αποδίδει μέγιστη ισχύ 90,5 ιππών (67,5 kW) στις 9.500 rpm και 7,7 kgm ροπής στις 7.250 rpm.. Επιπλέον, ο στρόφαλος 270° και η ακανόνιστη ανάφλεξη δίνουν χαρακτήρα στον κινητήρα, αναπαράγοντας ήχο δικύλινδρου υψηλής απόδοσης. Σύμφωνα με την Honda η κατανάλωσή του κυμαίνεται στα 23 km/l στον μέσο κύκλο WMTC, γεγονός που χαρίζει μια αυτονομία 390 km με γεμάτο ρεζερβουάρ 16,9 λίτρων.
Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι ζυγίζει 18,3 κιλά (10% λιγότερο από το πλαίσιο του CB500X. Το υποπλαίσιο, από χαλύβδινες δοκούς υψηλής αντοχής είναι ενισχυμένο για να αντέχει μεγαλύτερο βάρος. Η κάστες είναι στις 27 μοίρες και το ίχνος 111 χλστ, με το μεταξόνιο στα 1.560 χλστ. Το βάρος με γεμάτο ρεζερβουάρ είναι 208 κιλά.
Το ανάποδο πιρούνι Showa SFF-CA (Separation Function Fork-Cartridge) 43 χλστ. διαθέτει διαδρομή 200 χλστ και ρυθμίζεται σε προφόρτιση. Η κάτω γέφυρα είναι από σφυρήλατο αλουμίνιο και η τιμονόπλακα από χυτό αλουμίνίου. Το αμορτισέρ της Showa, με διαδρομή 190 χλστ. Το ψαλίδι αλουμινίου είναι φτιαγμένο από ειδικό κράμα αλουμινίου ειδικά γιοα το Transalp. Η απόσταση από το έδαφος είναι 210 χλστ και η σέλα βρίσκεται σε ύψος 850 χλστ. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει η δυνατότητα επιλογής «χαμηλής σέλας» στα 820 mm.
Το φρενάρισμα επιτυγχάνεται από ένα ζευγάρι δαγκάνες δύο εμβόλων που συνδυάζονται με δίσκους 310 mm., ενώ πίσω βρίσκουμε δαγκάνα με μονό έμβολο και δίσκο 256 χλστ.
Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι Metzeler Karoo Street η Dunlop Mixtour, διαστάσεων 90 / 90-21 και 150 / 70-18.
Ο τομέας ηλεκτρονικών είναι πλήρης . Το ηλεκτρονικό γκάζι Throttle By Wire προσφέρει στάνταρ 5 προγράμματα οδήγησης: Sport, Standard, Rain, Gravel και User, το τελευταίο πλήρως παραμετροποιήθει από τον αναβάτη)
Υπάρχουν 4 επίπεδα ισχύος κινητήρα (EP), 3 επίπεδα πέδησης κινητήρα (EB), 2 επίπεδα ABS και 5 επίπεδα Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το HSTC και το πίσω ABS μπορούν επίσης να απενεργοποιηθούν. Οι τρόποι οδήγησης προσφέρουν διαφορετικούς συνδυασμούς κάθε παραμέτρου. Το Wheelie Control είναι επίσης στάνταρ και ενσωματωμένο στο HSTC.
Όσον αφορά τα όργανα, το νέο Transalp χρησιμοποιεί έγχρωμη οθόνη TFT 5'' υψηλής ευκρίνειας με τέσσερις διαφορετικές απεικονίσεις. Ενσωματώνει επίσης το σύστημα φωνητικού ελέγχου Honda Smartphone, το οποίο επιτρέπει τη σύνδεση με το smartphone και τη διαχείριση -μέσω ενδοεπικοινωνίας στο κράνος και χειριστηρίων στο τιμόνι- φωνητικών κλήσεων, μηνυμάτων, μουσικής και πλοήγησης.
Τα φώτα είναι full LED. Τα φλας που διαθέτουν αυτόματη απενεργοποίηση, ενσωματώνουν το σύστημα λειτουργίας έκτακτης ανάγκης ESS. Τέλος, δεν λείπουν η σχάρα αποσκευών και μια βολική υποδοχή φόρτισης USB-C.
Πέντε είναι τα πακέτα εξοπλισμού που προσφέρει η Honda, με όλα τα εξαρτήματα να είναι διαθέσιμα στον πλούσιο κατάλογο αξεσουάρ: Urban (top case 50 λίτρων με πάνελ αλουμινίου και πλάτη συνοδηγού, εσωτερική τσάντα, βάση, ψηλή ζελατίνα και κεντρικό σταντ). Touring (πλαϊνές βαλίτσες με πάνελ αλουμινίου και εσωτερικές τσάντες, θερμαινόμενα γκριπ, Adventure (προστατευτικά κάγκελα, προβολείς ομίχλης LED και σίτα προστασίας για το ψυγείο), Rally (quickshifter, εκτροπείς αέρα, προστατευτικό κάρτερ, μαρσπιέ rally και προστατευτικές χούφτες και Comfort (tank bag 3 λίτρων, εκτροπείς αέρα, πιο μεγάλα μαρσπιέ συνεπιβάτη και υποδοχή φόρτισης 12V)/ Όλα τα αξεσουάρ διατίθενται και μεμονωμένα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.