01.11.2022
Τέλη Σεπτεμβρίου του 2021 η Benda Motorcycle παρουσίασε στο πλαίσιο της 19ης Διεθνούς Έκθεσης Μοτοσυκλέτας της Κίνας (CIMA 2021) δύο κινητήρες V4 χωρητικότητας 1.198 κ. εκ. και 496 κ. εκ.
Κείμενο: Μένιος Κατής
Tώρα, η Κινεζική εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι εν λόγω κινητήρες είναι έτοιμοι και σύντομα θα τους δούμε να τροφοδοτούν νέα μοντέλα που θα παρουσιάσει πριν τα τέλη του έτους.
Ο V4 των 1.198 κ. εκ. είναι υγρόψυκτος DOHC με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και αποδίδει 152 hp @ 9.500 σ.α.λ. και 121 Nm ροπής @ 7.500 σ.α.λ. γεγονός που τον καθιστά ως τον ισχυρότερο Κινεζικό κινητήρα παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ. Η διάμετρος εμβόλου είναι 76mm, η διαδρομή 66mm ενώ η σχέση συμπίεσης 11.5:1. Πληροφορίες αναφέρουν ότι προορίζεται για χρήση σε μοντέλο με touring χαρακτηριστικά.
Από την άλλη, ο μικρός V4 των 496 κ. εκ. είναι και αυτός υγρόψυκτος, 16βάλβιδος και αποδίδει 57 hp @ 10.000 σ.α.λ. και 45 Nm ροπής @ 8.000 σ.α.λ.
Σε αυτήν την περίπτωση η διάμετρος εμβόλου είναι 53.5mm, η διαδρομή 55.2mm ενώ η σχέση συμπίεσης 11.5:1.
Η Benda Motorcycle είναι μια Κινεζική εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών. Ιδρύθηκε το 1994 ως Zhejiang Zhongnan Motorcycle, αλλά από το 2012 υιοθέτησε τη σημερινή της ονομασία, λαμβάνοντας παράλληλα την απόφαση να προχωρήσει στην εξαγωγή των προϊόντων της
Το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει μια σειρά από άκρως ενδιαφέροντα μοντέλα, όπως για παράδειγμα το τετρακύλινδρο cruiser LFC700, το μικρότερο cruiser BD300 Sporty, αλλά και το εντυπωσιακό tracker LFS-700 Tang Knife.
Σημειώστε τέλος πως η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης δικτύου συνεργατών επί Ευρωπαϊκού εδάφους ώστε να ξεκινήσει η διάθεση των προϊόντων της και στην Γηραιά Ήπειρο. Οπότε αυτή η εξέλιξη κάθε άλλο παρά αδιάφορους μας αφήνει…
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.