31.10.2022
Όπως όλα δείχνουν βρισκόμαστε λίγες ημέρες πριν την παρουσίαση του νέου supersport της Iwata
Πριν δούμε το R7, το οποίο παρουσιάστηκε στην περσινή EICMA, η Yamaha είχε κατοχυρώσει μια σειρά από ονομασίες που προορίζονταν για τα supersport μοντέλα της. Κατά σειρά από YZF-R1 έως και YZF-R9 και ήταν εύκολο κάποιος να υποθέσει πως μετά το R7 με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, στον οποίο βασίζονται τα MT-07, Tenere και XSR 700, αργά η γρήγορα θα βλέπαμε και R9, με τον κινητήρα των Tracer 9, XSR 900 και MT-09
Ένα supersport με 120 ίππους και σύγχρονα ηλεκτρονικά θα ήταν προσβάσιμη και αξιοποιήσιμη από πολλούς λάτρεις μοτοσυκλετών τους είδους.
Στα επίσημα έγγραφα που είδαν το φως της δημοσιότητα αποκαλύπτεται και το εμπορικό σήμα του νέου μοντέλου, εμπνευσμένο από τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας R. Δυστυχώς δεν αποκαλύπτεται καμία τεχνική λεπτομέρεια, αλλά το ότι θα φέρει τον τρικύλινδρο CP3 των 890 κ.εκ. είναι σίγουρο.
Μπορεί η αποκάλυψη του λογότυπου να μην σημαίνει απαραίτητα και την έλευση του νέου μοντέλου, αλλά το R9 θα αποτελέσει την μοτοσυκλέτα που θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του R7 και του πανίσχυρου R1.
Υπομονή λίγες ημέρες ακόμη για να μάθουμε αν το 2023 η γκάμα supersport της Yamaha θα αποκτήσει έβδομο μέλος της, μετά τα R125, R3, R6 Race, R7, R1 και R1M.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.