11.10.2022
Τα Twins 650 της Royal Enfield αποτελούν ιδανικό καμβά για πειραματισμούς
Κείμενο: Μένιος Κατής
Σε αυτό το πλαίσιο η Skunk Machine, ένα συνεργείο μετατροπών που εδρεύει στο Greensborough της Μελβούρνης στην Αυστραλία, παρουσίασε μια supersport εκδοχή του Continental GT 650, που μάλιστα θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό.
Το Cerra GT 865 φέρει την υπογραφή του Carl Cerra, ενός έμπειρου βιομηχανικού σχεδιαστή με πλούσια θητεία σε κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BMW, η General Motors, η Audi, η Ford. Ως ιδρυτής πλέον της Skunk Machine, ο Cerra είχε την ευκαιρία να ασχοληθεί και με τις μοτοσυκλέτες, δημιουργώντας αρκετά ενδιαφέρουσες εκδοχές γνωστών μοντέλων της αγοράς.
Το πιο πρόσφατο δημιούργημά του είναι το Cerra GT 865. Ντυμένο όλο με ανθρακονημάτινο κουστούμι, εντυπωσιακό προβολέα LED και μονόσελο, το πόνημα του Cerra αποτελεί χάρμα ιδέσθαι.
Οι μετατροπές δεν έχουν να κάνουν μόνο με την αισθητική πλευρά, καθώς οι επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη είναι αρκετές και σημαντικές.
Για αρχή αυξήθηκε στα 865 κ. εκ. η χωρητικότητα του δικύλινδρου παράλληλου κινητήρα του Continental GT 650, ενώ τοποθετήθηκαν σύστημα εξάτμισης της SC Project, πεταλούδες γκαζιού 40 mm και δύο μεγάλες φιλτροχοάνες. Το αποτέλεσμα όλων αυτών των μετατροπών δεν ανακοινώνεται, είναι δεδομένο ωστόσο πως οι 47.6 hp του συμβατικού μοντέλου έχουν αυξηθεί σημαντικά.
Από κει και πέρα, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αυξημένης ισχύος, τοποθετήθηκε νέο μπροστινό σύστημα με αντεστραμμένο πιρούνι που προέρχεται από Suzuki GSX-R600, διπλά αμορτισέρ της Ohlins, καθώς επίσης και φρένα της Brembo (τρεις δίσκοι και ακτινωτές δαγκάνες). Οι ακτινωτοί τροχοί 17 ιντσών είναι της Excel. Το πίσω φωτιστικό σώμα αποτελείται από λωρίδα LED που ενσωματώνει και φλας, ενώ τα μπροστινά φλας (LED και αυτά) ενσωματώνονται στα ακρόμπαρα του τιμονιού. Το πακέτο ηλεκτρονικών προέρχεται από τη Motogadget.
Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μεγάλη, έγχρωμη οθόνη που υποστηρίζει συνδεσιμότητα με smartphone, ενώ διαθέτει και κάμερα που επιτρέπει στον οδηγό να καταγράφει τους γύρους του στην πίστα!
Η ολοκλήρωση του πρώτου πρωτότυπου καθυστέρησε 8 μήνες όπως σημειώνει ο ίδιος ο δημιουργός του τονίζοντας πως οι εργατοώρες που επενδύθηκαν για την ολοκλήρωσή του έχουν περάσει κατά πολύ τις 2.000.
Όσο για το τι ακριβώς είναι το Cerra GT 865, την απάντηση δίνει σε συνέντευξή του στο pipeburn.com ο Carl Cerra.
«Στόχος μου ήταν να δημιουργήσω κάτι μοναδικό, εκλεπτυσμένο και έτοιμο για παραγωγή. Πάντα μου άρεσαν τα αγωνιστικά του στυλ της δεκαετίας του '80. Είναι ελαφρώς άβολα αλλά cool. Δεν ήθελα να αναπαραγάγω τη δεκαετία του '80, αλλά να δημιουργήσω ένα στυλ της δεκαετίας του '80 με μοντέρνα πινελιά. Νέο και επίκαιρο σε σχέση με το παρελθόν, ίσως μια αναδρομή στους κλασσικούς αγώνες Isle of Man και στα GP».
Το Cerra GT 865 θα παραχθεί σε μόλις 25 αντίτυπα, χωρίς προς το παρόν να γνωρίζουμε την τιμή διάθεσή τους. Όσοι ενδιαφέρεστε πάντως μπορείτε να ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες στην επίσημη ιστοσελίδα της Skunk Machine (https://www.skunkmachine.com/).
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.