Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης // 14.12.2017
Είναι παπί; Είναι μοτοσυκλέτα; Ότι και να είναι λέγεται RS150 και στην Ελλάδα δεν αναμένεται να το δούμε!
Η τελευταία έκδοση του RS150 εμφανίστηκε στο 11ο Inside Racing Grand Prix από την HPI (Honda Philippines Inc) και εκτός του ότι είναι βαμμένο στα χρώματα του πολέμου (Honda Racing Red) έχουν ενσωματωθεί και τεχνολογικά μπλιμπλίκια από supersport μοτοσυκλέτες με πιο ενδιαφέρον το Bank Angle Sensor το οποίο αναλαμβάνει να απενεργοποιήσει τον κινητήρα όταν αποφασίσετε να αγοράσετε οικόπεδο. Στην Ασιατική αγορά διατίθεται και σε έκδοση R με χρώματα εμπνευσμένα απευθείας από την την RC213V του MotoGP.
Μπορεί η εμφάνιση του να μη μας κάνει να θέλουμε να στείλουμε απειλητικά μηνύματα στην ελληνική αντιπροσωπεία απαιτώντας την άμεση εισαγωγή του RS150, ωστόσο η Honda έχει δώσει τόση έμφαση στον ακριβή έλεγχο και την ευελιξία που σίγουρα θα θέλαμε να το κάνουμε μία - δύο - τετρακόσιες βόλτες (ειδικά σε αστικό περιβάλλον που πρέπει να είναι η παιδική χαρά του).
Πάμε στα χαρακτηριστικά που πάντα βαριέμαι να γράφω αλλά σε αυτό το...ασχημόπαπο έχουν ενδιαφέρον. Ο κινητήρας είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος DOHC με 11,5 ίππους στις 9.000 σαλ και ένα κιλό ροπή στις 6.500 σαλ. Διαθέτει manual κιβώτιο 6 σχέσεων και αν μας το παρουσίαζε κάποιος χωρίς φωτογραφία θα λέγαμε ότι μιλάμε για μικρό supersport και όχι παπί. Δισκόφρενα εμπρός και πίσω, Clip-on τιμόνι mono-shock ανάρτηση πίσω, συνολικό μήκος 1,94 m και ύψος σέλας 76 εκατοστά. Όλα τα παραπάνω σε ένα διπλό σωληνωτό πλαίσιο το οποίο η Honda όπως αναφέρουμε και παραπάνω ισχυρίζεται (και την πιστεύουμε) ότι προσφέρει αρκετά αυξημένη ευελιξία με ακρίβεια στον έλεγχο.
Το RS150R διαθέτει LED φωτισμό, ψηφιακά όργανα και χρωμιομένη εξάτμιση και στις Φιλιππίνες που όντως κυκλοφορεί κοστίζει λίγο κάτω από 2.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.