Νεα Μοντελα

HYDRA: μια πρόταση για το μέλλον της μοτοσυκλέτας

Ένα πείραμα από τρεις σχεδιαστές


06.10.2022

Οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες αποτελούν αναμφίβολα μέρος του μέλλοντος, αλλά μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα υδρογόνου με φουτουριστική εμφάνιση, κεντρίζει το ενδιαφέρον των κατασκευαστών

Το Hydra αποτελεί πνευματικό τέκνο των Anton Brousseau, Andre Taylforth και Anton Guzhov, οι οποίοι γνωρίστηκαν ενώ εργάζονταν για τo Kiska Design Design studio.

«Απ’ όταν αποχωρήσαμε από το studio, όλοι πήραμε διαφορετικά μονοπάτια καριέρας, αλλά γρήγορα καταλήξαμε να συνεργαζόμαστε ξανά ως ελεύθεροι επαγγελματίες για το project Hydra».

«Οι μοτοσυκλέτες τράβηξαν το ενδιαφέρον όλων μας από μικρή ηλικία. Εγώ οδηγούσα MX από παιδί, ο Anton B, λάτρεψε τα supersport, κάτι που τον οδήγησε να γίνει σχεδιαστής οχημάτων, και ο Anton G σχεδίαζε από εφηβική ηλικία διαφόρων ειδών μηχανοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των μοτοσυκλετών.»

Hydra project 2

Αν και το Hydra αποτελεί ένα πείραμα, όπως λέει ο Andre «για να εξερευνήσουμε μια πλατφόρμα υδρογόνου και να δούμε πόσο μακριά μπορούμε να την εξελίξουμε», πιστεύει ότι διαθέτει τα βασικά στοιχεία που χρειάζονται για να δημιουργηθεί μια μοτοσυκλέτα υδρογόνου.

«Για παράδειγμα, εμπνευστήκαμε σε μεγάλο βαθμό από τα ωκεανογραφικά ερευνητικά σκάφη λόγω των συμπαγών κυψελών υδρογόνου, που διαθέτουν μεγάλη αυτονομία. Έπρεπε όμως αυτό που θα παρουσιάζαμε να ήταν πραγματική μοτοσυκλέτα.»

Αυτό που τελικά βλέπουμε δεν μοιάζει με τίποτα άλλο που κινείται πάνω σε δύο τροχούς. Χρειάστηκε ένας χρόνος για να φτάσουμε σε αυτή την μορφή και πριν από αυτό έγινε όλη η προβλεπόμενη διαδικασία.

«Δεν ήταν πρόθεσή μας να βγάλουμε την Hydra στην αγορά, γι' αυτό και εκπλαγήκαμε που μας προσέγγισαν κατασκευαστές και προμηθευτές τεχνολογίας υδρογόνου που έδειξαν ενδιαφέρον για αυτό που φτιάχναμε», είπε ο Andre.

«Η υλοποίηση της Hydra ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα και είμαστε ανοιχτοί στο ενδεχόμενο να προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο. Ωστόσο, καταλαβαίνουμε πως στην συγκεκριμένη μορφή είναι αδύνατο να βγει στο δρόμο.»

Ο Andre πρόσθεσε: «Πιστεύουμε ότι η εμφάνιση μιας μοτοσυκλέτας είναι μόνο η μισή ιστορία. Αυτό που κάνει τις μοτοσυκλέτες ξεχωριστές για εμάς, είναι ότι ουσιαστικά, αποτελούν μια μηχανική αναπαράσταση της ελευθερίας.»

«Πέρα από όλα αυτά, το project Hydra είναι ένα πείραμα που διερευνά τις δυνατότητες της τεχνολογίας υδρογόνου στο σχεδιασμό μοτοσυκλετών».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.