29.09.2022
Η ιταλική εταιρεία ανανεώνει αισθητικά το roadster, που πλέον γίνεται ακόμη πιο όμορφο και μοντέρνο
Τα νέα σπορ γραφικά έχουν εφαρμογή τόσο στην πράσινη όσο και στην μαύρη έκδοση.
Το sport naked μοντέλο θα βασίζεται σε χαλύβδινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, ο οποιός «φιλοξενεί» τον υγρόψυκτο, δικύλινδρο, σε σειρά κινητήρα των 750 κ.εκ., που είναι εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές Euro5. H ισχύς του παραμένει αμετάβλητη 76 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. με ροπή 6,8 kgm στις 6.500 σ.α.λ. Το μοτέρ διαθέτει δύο εκκεντροφόρους, 4 βαλβδίδες ανά κύλινδρο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό καυσίμου και ride by wire
Το ανεστραμμένο θηριώδες πιρούνι των 50mm με διαδρομή 125mm προέρχεται από την Marzocchi και το κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση, έχει διαδρομή 55mm.
Το φρένα είναι της Brembo με δύο δίσκους 320mm με τετραέμβολες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες μπροστά και έναν ακόμη πίσω διαμέτρου 260mm με δαγκάνα δύο εμβόλων.
Οι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από κράμα αλουμινίου και έχουν διάσταση 17 ίντσες με ελαστικά 120/70 και 180/55 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας, με όλα τα υγρά, είναι 226 κιλά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 14,5 λίτρα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.