Honda CB1000R 2023: Σε νέους χρωματισμούς και σε δύο εκδόσεις
Η Black Edition εξοπλίζεται με quick shifter
27.09.2022
Μετά τις αρκετές αλλαγές που δέχθηκε στα τέλη του 2020, το πρώτο μοντέλο της σειράς Neo Sports Cafe, συνεχίζει την εμπορική του πορεία το 2023 με αλλαγές μόνο σε χρωματισμούς
Η Black Edition, που θα είναι πλέον διαθέσιμη και σε μπλε ματ (Mat Jeans Blue Metallic) και θα είναι εξοπλισμένη με fly screen μπροστά από τα όργανα, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη, quick shifter και διακοσμητικό σιρίτι στο ρεζερβουάρ.
Η βασική έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε μπορντό χρώμα (Bordeaux Red Metallic).
Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας αποδίδει 143,4 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. και 10,6 kgm ροπής τις 8.250 σ.α.λ.
Το μεταξόνιο είναι 1.455 χλστ. και το βάρος 212 κιλά. Η σέλα βρίσκεται στα 830 χλστ. Στις αναρτήσεις συναντάμε ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa τεχνολογίας Separate Function Fork Big Piston Fork και αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας με προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς.
Τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους 310 χλστ. μπροστά, με τετραέμβολες δαγκάνες ακτινικής στήριξης και έναν δίσκο 256 χλστ. πίσω, με διέμβολη δαγκάνα, που υποβοηθούνται από δικάναλο ABS.
Το Throttle By Wire (TBW) επιτρέπει στον αναβάτη τον μέγιστο έλεγχο του κινητήρα μέσω 3 προεπιλεγμένων τρόπων οδήγησης και 1 λειτουργίας USER, που διαχειρίζεται με κουμπιά από το αριστερό μέρος του τιμονιού και της οθόνης TFT.
Υπάρχουν 3 επίπεδα ισχύος κινητήρα (P), φρένου κινητήρα (EB) και Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Οι τρόποι οδήγησης προσφέρουν διαφορετικούς συνδυασμούς κάθε παραμέτρου.
Η λειτουργία RAIN χρησιμοποιεί τη χαμηλότερη ρύθμιση ισχύος, μεσαία λειτουργία φρένου κινητήρα ενώ το HSTC παρεμβαίνει στο μέγιστο βαθμό. Τα χαμηλότερα επίπεδα παροχής ισχύος και ροπής εστιάζονται στις 3 πρώτες ταχύτητες.
Η λειτουργία STANDARD παρέχει τη μεσαία ρύθμιση ισχύος, HSTC και φρένου κινητήρα. Ομαλοποιεί την παροχή ισχύος στην πρώτη και δεύτερη σχέση, και χρησιμοποιεί παροχή ισχύος ένα επίπεδο κάτω από την λειτουργία SPORT, με μειωμένη ροπή.
Το SPORT χρησιμοποιεί την υψηλότερη απόδοση ισχύος και τα χαμηλότερα επίπεδα φρένου κινητήρα και HSTC για, μέγιστη ροπή και ισχύ.
Η λειτουργία USER επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει μεταξύ των 3 ρυθμίσεων για κάθε παράμετρο και να αποθηκεύσει την επιλογή του για μελλοντική χρήση.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.