Νεα Μοντελα

H Keeway παρουσίασε τα K300 N & K300 R (Video)

Πολύ πιθανό να τα δούμε και στην Ευρώπη


19.09.2022

Δυο νέα μοντέλα που βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα παρουσίασε στην Ινδία η Keeway. Πρόκειται για το γυμνό K300 Ν και την supersport εκδοχή του K300 R

Κείμενο: Μένιος Κατής

Και οι δυο τροφοδοτούνται από τον ίδιο τετράχρονο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 292.4 κ. εκ. που αποδίδει 27.5 hp @ 8.750 σ.α.λ. και 25 Nm ροπής @ 7.000 σ.α.λ. Διαθέτουν συμπλέκτη ολίσθησης και μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι upside-down 37mm και monoshock κεντρικά τοποθετημένο πίσω.

Keeway K300 N K300 R 7

Την επιβράδυνση και στις δύο περιπτώσεις, αναλαμβάνουν δισκόφρενο διαμέτρου 292 mm μπροστά που έρχεται με δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων και δισκόφρενο 220 mm πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα. Το σύστημα συνεπικουρείται από δικάναλο ABS.

Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 17 ιντσών και έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 110/70 μπροστά και 140/60 πίσω.

Στην περίπτωση του K300 N το ρεζερβουάρ είναι χωρητικότητας 12.5 λίτρων, το ύψος σέλας στα 795 mm, ενώ το βάρος ανέρχεται στα 151 κιλά. Σε αυτήν του K300 R έχουμε ελαφρώς μικρότερη χωρητικότητα ρεζερβουάρ (12 λίτρα) και ελαφρώς χαμηλότερη σέλα (780 mm). Σημαντική ωστόσο είναι η διαφορά στο βάρος που στην περίπτωση της supersport εκδοχής ανέρχεται στα 165 κιλά.

Keeway K300 N K300 R 5

Και τα δύο μοντέλα έρχονται με δύο modes οδήγησης, σέλα δύο επιπέδων, εξάτμιση με τελικό που βγαίνει χαμηλά πίσω από τον κινητήρα και φωτιστικά σώματα LED.

Τα δύο νέα μοντέλα της Keeway θα είναι διαθέσιμα στην αγορά της Ινδίας από τα τέλη Σεπτέμβρη ενώ προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση για το εάν θα τα δούμε στην Ευρώπη, πράγμα πολύ πιθανό.

Το K300 N φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί τα μικρά Duke, το BMW G 310 R, το Bajaj Dominar, ενώ το Κ300 R θα τεθεί αντιμέτωπο με τα ΚΤΜ RC 390, BMW G 310 RR, Apache RR 310...

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.