Η Kawasaki εξοπλίζει τα Ninja 650 και Ζ650 2023 με Traction Control
Φρεσκάρισμα μέσω νέων χρωμάτων και γραφικών
07.09.2022
To KTRC (Kawasaki Traction Control) θα βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό των δύο μοντέλων
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης θα μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο επίπεδα και να απενεργοποιηθεί. Πέραν αυτής της σημαντικής προσθήκης στον βασικό εξοπλισμό των μοτοσυκλετών, τόσο τεχνικά όσο και στυλιστικά δεν υπάρχουν αλλαγές.
Η αισθητική ανανέωση περιορίζεται στην εφαρμογή νέων χρωματικών συνδυασμών, ενώ τα φλας διαθέτουν νέα σχεδίαση και είναι τεχνολογίας LED.
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 649 κ.εκ., που αποδίδει 67 ίππους, παρέμεινε στη θέση του, συνδυασμένος με κιβώτιο έξι σχέσεων και συμπλέκτη ολίσθησης.
Ίδιο παρέμεινε και το χαλύβδινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, που συνδυάζεται με συμβατικό πιρούνι 41 χλστ. με διαδρομή 125 χλστ. και αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού με διαδρομή 130 χλστ. που διαθέτει ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό και έναν στον πίσω με δαγκάνες της Nissin και ABS της Bosch 9.1Μ.
Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT 4,3 ιντσών. Ο αναβάτης μπορεί να βλέπει τις πληροφορίες είτε σε λευκό είτε σε μαύρο φόντο, ενώ η οθόνη αυξομειώνει την φωτεινότητά τους ανάλογα με το φως του περιβαλλοντος. Είναι συμβατή με την εφαρμογή για smart phone, Kawasaki Rideology, με την οποία ο αναβάτη έχει πρόσβαση σε αρκετές από τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.