Νεα Μοντελα

Η Kawasaki εξοπλίζει τα Ninja 650 και Ζ650 2023 με Traction Control

Φρεσκάρισμα μέσω νέων χρωμάτων και γραφικών


07.09.2022

To KTRC (Kawasaki Traction Control) θα βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό των δύο μοντέλων


Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης θα μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο επίπεδα και να απενεργοποιηθεί. Πέραν αυτής της σημαντικής προσθήκης στον βασικό εξοπλισμό των μοτοσυκλετών, τόσο τεχνικά όσο και στυλιστικά δεν υπάρχουν αλλαγές.

Η αισθητική ανανέωση περιορίζεται στην εφαρμογή νέων χρωματικών συνδυασμών, ενώ τα φλας διαθέτουν νέα σχεδίαση και είναι τεχνολογίας LED.

hi 23MY Z650 GY1 STU 1

Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 649 κ.εκ., που αποδίδει 67 ίππους, παρέμεινε στη θέση του, συνδυασμένος με κιβώτιο έξι σχέσεων και συμπλέκτη ολίσθησης.

Ίδιο παρέμεινε και το χαλύβδινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, που συνδυάζεται με συμβατικό πιρούνι 41 χλστ. με διαδρομή 125 χλστ. και αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού με διαδρομή 130 χλστ. που διαθέτει ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό και έναν στον πίσω με δαγκάνες της Nissin και ABS της Bosch 9.1Μ.

hi 23MY Ninja 650 GN1 STU 2

Τα όργανα αποτελούνται από οθόνη TFT 4,3 ιντσών. Ο αναβάτης μπορεί να βλέπει τις πληροφορίες είτε σε λευκό είτε σε μαύρο φόντο, ενώ η οθόνη αυξομειώνει την φωτεινότητά τους ανάλογα με το φως του περιβαλλοντος. Είναι συμβατή με την εφαρμογή για smart phone, Kawasaki Rideology, με την οποία ο αναβάτη έχει πρόσβαση σε αρκετές από τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας.

hi 23MY Z650 GY1 ACT 10

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.