01.09.2022
Από τότε που παρουσιάστηκαν οι εξακύλινδρες K1600GT και K1600GTL, υπάρχουν φήμες πως η BMW σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα και σε άλλα μοντέλα. Και αφού οι Γερμανοί δεν το αποφασίζουν, οι Γάλλοι το έκαναν πραγματικότητα
Το επικρατέστερο σενάριο, αφορούσε την δημιουργία ενός εξακύλινδρου naked. Ούτως ή άλλως την πρώτη του εμφάνιση ο συγκεκριμένος κινητήρας την έκανε πάνω στο concept 6, ένα φουτουριστικό «γυμνό». O σχεδιαστής του David Robb παραδέχτηκε ότι θα ήθελε να δει κάτι παρόμοιο στην παραγωγή, αλλά είπε ότι δεν υπήρχαν σχέδια για την κατασκευή του.
Ωστόσο, δεδομένου ότι τα «πρωτότυπα» παρουσιάζονται για να προκαλέσουν αντιδράσεις από δυνητικούς πελάτες, δίνοντας στους κατασκευαστές τους τη δυνατότητα να ορίσουν τα μελλοντικά τους σχέδια, είναι λογικό να υπάρχουν σκέψεις για την παραγωγή μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας.
Σίγουρα ο εξακύλινδρος σε σειρά θα ταίριαζε σε ένα naked που θα μπορούσε «να καμαρώνει» για τους τους κυλίνδρους του.
Όλα αυτά τα χρόνια ήταν αρκετοί οι customizers που εμπνεύστηκαν από τον εξακύλινδρο και παρουσίασαν «κτηνώδη» streetfighter. To τελευταίο προέρχεται από την γαλλική, με έδρα το Παρίσι, Bymycar.
Ο πρωταρχικός στόχος των Γάλλων ήταν να ελαφρύνουν το υπέρβαρο super tourer. Για αυτό αφαίρεσαν όλα τα τουριστικά αξεσουάρ, μεταξύ αυτών και ένα μεγάλο κομμάτι του φέρινγκ, κόντυναν το ουραίο τμήμα, με αποτέλεσμα να αναδειχθεί το μονάμπρατσο ψαλίδι που φιλοξενεί την τελική μετάδοση.
Έφτιαξαν πλαστικά που με μεγάλους αεραγωγούς, στα οποία δύο φιλτροχοάνες προβάλουν στο επάνω μέρος τους, έβαψαν το πλαίσιο, το duolever και την «καρατιμόνα» κόκκινα, τοποθέτησαν και μια μικρή εξάτμιση, ίσα που φαίνεται κάτω από τον κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 170 ίππους, και έτοιμο το K 1600 R, του οποίου το βάρος μειώθηκε στα 240 κιλά και η τιμή του έφτασε τα 65.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.