Νεα Μοντελα

Η Suzuki εξελίσσει τη νέα γενιά του μεσαίου V-Strom

Με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με περισσότερα από 700 κ.εκ.


29.08.2022

Φαίνεται πως στην Suzuki ετοιμάζουν τον αντικαταστάτη του V-Strom 650 με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ο οποίος θα τροφοδοτεί και μια νέα γενιά μοτοσυκλετών

Η μοτοσυκλέτα της φωτογραφίας, που δεν φέρει διακριτικά, εθεάθη στο δημοφιλές και διάσημο πέρασμα Stelvio στις ιταλικές Άλπεις (Passo Dello Stelvio). Αν και δεν υπάρχουν λογότυπα είναι σχεδόν βέβαιο πως πρόκειται για μοντέλο της εταιρείας του Hamamatsu, με παρόμοια αισθητική με το V-Strom 1050.

Ίσως να διανύουμε την τελευταία χρονιά χρησιμοποίησης του V2 των 650 κ.εκ. που από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 τροφοδοτεί τα μοντέλα μεσαίου κυβισμού της Suzuki. Μετά από αμέτρητες αναβαθμίσεις, ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι συμβατός και με τις προδιαγραφές Euro5 και συνεχίζει να χαρίζει αξιοπρεπέστατές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση στα V-Strom και τα SV, ενώ θεωρείται από τους πλέον αξιόπιστους όλα αυτά τα χρόνια.

Οι φωτογραφίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας δείχνουν ένα adventure με δικύλινδρο σε σειρά, που οι Ιταλοί δημοσιογράφοι εικάζουν πως έχει χωρητικότητα από 700 έως 800 κ.εκ. Αν κρίνουμε από τις λύσεις που υιοθετούν οι υπόλοιποι κατασκευαστές, θεωρούμαι σίγουρο πως το νέο V-Strom θα είναι 750 ή 800 κ.εκ. Είναι σίγουρο όμως πως θα δούμε naked και σπορ μοντέλα με τον ίδιο κινητήρα.

Δοκιμή Suzuki V-Strom 650XT

Ας μείνουμε όμως στην μοτοσυκλέτα της φωτογραφίας. Η σχεδίασή του παραπέμπει στο τελευταίας γενιάς V-Strom 1050, αλλά και στο θρυλικό DR Big 800 της δεκαετίας του ’80. Ο προβολέας θυμίζει έντονα GSX-S 1000 με δύο προβολείς LED να είναι τοποθετημένοι ο ένας κάτω από τον άλλον. Τα λεπτά φλας παραπέμπουν επίσης στα τελευταία μοντέλα της Suzuki.

Ο μπροστινός τροχός είναι 21 ιντσών, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρχει έκδοση και με 19 ίντσες.

Το πλαίσιο είναι επίσης διαφορετικό από αυτού του υπάρχοντος V-Strom 650 και όλα δείχνουν πως το αλουμινένιο περιμετρικό θα αντικατασταθεί με ατσάλινο χωροδικτύωμα.

Περιμένουμε το νέο μεσαίο V-Strom στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις του φθινοπώρου.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.