Νεα Μοντελα

Aveta: Μια μικρή εταιρεία παρουσίασε ένα «μεγάλο παπί» (Video)

Δεν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά… αλλά ποτέ δεν ξέρεις


26.07.2022

Την Aveta την ξέρετε; Ούτε εμείς… Πρόκειται για μια μικρή κατασκευάστρια δικύκλων με έδρα την Μαλαισία. Γιατί ασχολούμαστε μαζί της; Μα φυσικά για το «παπί» της

Το SVR 180 είναι το πρώτο super παπί της εταιρείας με μονοκύλκινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 175 κ.εκ. που αποδίδει 16,8 ίππους 8.500 σ.α.λ. και 1,6 kgm ροπή και για την εναλλαγή των 6 σχέσεων του κιβωτίου χρησιμοποιείται συμπλέκτης.

«Στα χαρτιά» υπολείπεται του «βασιλιά» της κατηγορίας SYM VF 185 το οποίο έχει μέγιστη ισχύ 18,5 ίππων αλλά ο κινητήρας του είναι μεγαλύτερος, φτάνοντας τα 183 κ.εκ. Υπολείπεται επίσης και του Yamaha YZ16R, με το σύστημα μεταβλητου χρονισμού βαλβίδων, του οποίου ο κινητήρας αποδίδει 17,7 ίππους.

Aveta SVR 180 2022 5

Στον στάνταρ εξοπλισμό του Aveta SVR180 περιλαμβάνονται, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, προβολέας LED με λειτουργία φώτων ημέρας (DRL), δισκόφρενα εμπρός και πίσω, θύρα φόρτισης USB και προστατευτικό ψυγείου. Το ABS, το οποίο δεν είναι υποχρεωτικό στη Μαλαισία, δεν διατίθεται.

Επίσης, το Aveta SVR180 κινείται πάνω σε τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά 90/80 μπροστά και 120/70 πίσω. Το ατσάλινο πλαίσιο συνδυάζεται με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι και ένα αμορτισέρ, κεντρικά τοποθετημένο στο πίσω μέρος.

Aveta SVR 180 2022 4

Το SVR180 διαθέτει ρεζερβουάρ 6,6 λίτρων και διατίθεται σε τέσσερα χρώματα: κόκκινο, μπλε, κυανό και μαύρο. Το μπροστινό μέρος του θυμίζει Kawasaki Z, ενώ πίσω ακολουθούνται οι minimal γραμμές των δικύκλων της κατηγορίας.

Ωραίο, αλλά Euro 4 και χωρίς ABS. Οπότε ξεχάστε το.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.