Felo FW03: Ηλεκτρικό και ιδιαίτερο με εμφάνιση από το παρελθόν
Παραπέμπει στο Honda Cub EZ90
12.07.2022
H Felo είναι μια Κινεζική εταιρεία που βρίσκεται υπό τη σκέπη της Kymco, με την τελευταία να έχει επενδύσει σε αυτήν
Κείμενο: Μένιος Κατής
Είχε κεντρίσει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας όταν το Ιούνιο του 2021 παρουσίασε το εντυπωσιακό αμιγώς ηλεκτρικό scooter με στοιχεία μοτοσυκλέτας FW06 , το οποίο αντλεί την έμπνευσή του από το Kymco F9.
Felo FW06: Εντυπωσιακό ηλεκτρικό scooter σε συνεργασία με την Kymco
Τώρα μας παρουσιάζει ένα άλλο ηλεκτρικό προϊόν της, το επίσης ηλεκτρικό FW03, που θυμίζει όχημα άλλης εποχής.
Με μικρούς τροχούς -12 ιντσών μπροστά / 10 ιντσών πίσω- και off-road ελαστικά διαστάσεων 100/90 μπροστά και 130/90 πίσω, «χούφτες» με ενσωματωμένα (LED) φλας και μίνιμαλ σχεδίαση το νέο ηλεκτρικό όχημα το οποίο προς το παρόν θα είναι διαθέσιμο μόνο στην αγορά της Κίνας, κερδίζει τις εντυπώσεις καθώς δεν μοιάζει με τίποτα άλλο που κυκλοφορεί σήμερα εκεί έξω. Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 4 kW και 20 Nm ροπής, ενώ η αποσπώμενη μπαταρία ιόντων-λιθίου 48 V 30 Ah χρειάζεται από 6 έως 8 ώρες για να φορτιστεί πλήρως, ενώ συνοδεύεται από 5ετή εγγύηση καλής λειτουργίας.
Το FW03 διατίθεται σε δύο εκδόσεις: τη «Strada» για χρήση στο δρόμο όπου η τελική περιορίζεται στα 50 km/h και μια για εκτός δρόμου χρήση -«Fuoristrada» την ονομάζει η εταιρεία- με τελική 80 km/h.
Στην πρώτη έκδοση η αυτονομία είναι στα 120 χιλιόμετρα και στη δεύτερη στα 100 χιλιόμετρα. Υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης και δεύτερης μπαταρίας οπότε σε αυτήν την περίπτωση η αυτονομία διπλασιάζεται.
Το FW03 εξοπλίζεται με δύο δισκόφρενα και σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS), φωτιστικά σώματα LED, ψηφιακό πάνελ οργάνων με οθόνη 5 ιντσών που υποστηρίζει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω ειδικής εφαρμογής (App).
Οι τιμές διάθεσής τους στην Κίνα είναι 2.300 ευρώ για την έκδοση «Strada» και 2.700 ευρώ για την «Fuoristrada».
Κάτι μου θυμίζει...
Στους παλιότερους, η σχεδίαση του Felo FW03 παραπέμπει στο Honda Cub EZ90, το φουτουριστικό υβρίδιο scooter-μοτοσυκλέτα με μονοκύλινδρο 2χρονο κινητήρα 90 κ. εκ. και αυτόματη μετάδοση, που κυκλοφόρησε από το 1991 έως και το 1996. Μάλιστα, στη διαφημιστική της καμπάνια η Honda έκανε λόγο για «την πιο εύκολη μοτοσυκλέτα στον κόσμο» καθώς δεν είχε ούτε συμπλέκτη, ούτε μηχανικό κιβώτιο και ήταν πολύ εύκολο στη χρήση διαθέτοντας παράλληλα φιλική σχεδίαση.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.