Η Ducati παρουσιάζει ένα «διαφορετικό» Streetfighter V2
Και αυτή τη φορά, δεν είναι κόκκινο…
28.06.2022
Η Ducati παρουσίασε μια πράσινη ματ έκδοση του Streetfighter V2 , του roadster που ήταν διαθέσιμο έως τώρα μόνο σε κόκκινο χρώμα
Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη
Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο για την Borgo Panigale, η οποία έχει κατασκευάσει πολλά μοντέλα σε πράσινο χρώμα Μερικά από αυτά είναι πλέον συλλεκτικά, όπως οι εκδόσεις Matrix 996 και Monster 1100 Diesel.
Το Streetfighter V2 σε Storm Green (ματ μεταλλικό πράσινο) αλλάζει το μεσαίο roadster της Ducati. Δεν θα έχει τη συλλεκτική αξία των μοτοσυκλετών που αναφέρονται παραπάνω, αλλά σίγουρα ξεχωρίζει σε σχέση με την κατακόκκινη έκδοση.
Μιλώντας για τον χρωματικό συνδυασμό στο δελτίο τύπου της, η Ducati αναφέρει: «Το μεταλλικό πράσινο χρώμα που επιλέχθηκε από το Centro Stile Ducati ενισχύει τις καθαρές, ευκρινείς και βασικές γραμμές του Streetfighter V2, ενισχύοντας τον μοναδικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και την έμφυτη ικανότητά του να τραβάει την προσοχή. Το ματ φινίρισμα συνδυάζεται τέλεια με τα μηχανικά μέρη.»
Συνδυάζοντας το αγωνιστικό DNA της Panigale V2 αλλά με το στυλ και την προσωπικότητα μιας Streetfighter, το αποτέλεσμα σύμφωνα με το εργοστάσιο του Borgo Panigale είναι μια εύκολη, καθημερινή μοτοσυκλέτα η οποία μπορεί να χαρίσει ατελείωτες στιγμές οδηγικής απόλαυσης.
Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 178 kg χωρίς υγρά ενώ ο superquadro κινητήρας των 955cc αποδίδει 153hp.
Mε εμφάνιση που θυμίζει έντονα τον μεγάλο αδελφό του, το V4, το δικύλινδρο γυμνό είναι άξιος συνεχιστής της ιταλικής σχολής που θέλει τις μοτοσυκλέτες να θυμίζουν δίτροχο γλυπτό.
Το αλουμινένιο πλαίσιο βασίζεται και αυτό στην σχεδιαστική φιλοσοφία του κλιπονάτου μοντέλου, όμως το μονόμπρατσο ψαλίδι μεγάλωσε κατά 16mm ούτως ώστε να είναι εξίσου σταθερή η μοτοσυκλέτα στα πολλά χιλιόμετρα εξαιτίας όρθιας θέσης οδήγησης και «καρατιμόνας».
Οι ζάντες είναι πέντε ακτίνων ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα νέα Pirelli Diablo Rosso IV (120/70 ZR17 μπροστά και 180/60 ZR17 πίσω) ενώ όμοια με το Panigale V2 είναι και τα φρένα με δισκόφρενα 320mm της Brembo μπροστά και 245mm πίσω. Αυτό το οποίο αλλάζει μόνο είναι τα τακάκια, σε μια προσπάθεια να έχουν λιγότερο «πισταδόρικο» αρχικό δάγκωμα, αφού το Streetfighter προορίζεται κυρίως για δρόμο.
Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα πιρούνι 43 mm της Showa και αμορτισέρ της Sachs, σεταρισμένα για σπορ οδήγηση αλλά και άνεση.
Όπως ήταν αναμενόμενο, μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα επιδόσεων από το εργοστάσιο με Πρωταθλήματα στο MotoGP έρχεται με πληθώρα εξελιγμένων ηλεκτρονικών. Τρία riding modes (road, wet, sport) σετάρονται και συνδυάζουν χαρτογράφηση κινητήρα και τρόπο απόδοσης του κινητήρα, traction control, wheelie control αλλά και ABS, καλύπτοντας ένα μεγάλο φάσμα χρήσης, από φρενάρισμα στους βρεγμένους δρόμους της πόλης μέχρι επίσκεψη σε κάποιο track day.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.