24.06.2022
Η ινδική εταιρεία συνεχίζει να εμπλουτίζει την γκάμα των μοτοσυκλέτων της. Το Pulsar N160 είναι το τελευταίο μοντέλο, που συνδυάζει χρηστικό χαρακτήρα και σύγχρονη τεχνολογία
Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη
Το Bajaj Pulsar N160 παρουσιάστηκε στην Ινδία, με σχεδόν πανομοιότυπο σχεδιασμό και εξοπλισμό με το Pulsar N250, αλλά μικρότερο κινητήρα. Ουσιαστικά πρόκειται για τον αντικαταστάτη του NS160, βασιζόμενο στο N250.
Η σχεδίαση του Bajaj Pulsar N160 έχει πολλές ομοιότητες με το N250. Διαθέτει προβολέα LED, πλαισιωμένο από φώτα ημέρας σε σχήμα… φρυδιού και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θυμίζει επίσης το N250, με ένα κοντό παρμπρίζ μπροστά του. Τα πλαστικά φιλέτα που πλαισιώνουν το ρεζερβουάρ έχουν νέα σχεδίαση κάνοντας την μοτοσυκλέτα πιο μοντέρνα. Άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες στο Bajaj Pulsar N160 περιλαμβάνουν διπλά κάθετα πίσω φώτα LED, ζάντες αλουμινίου σε σχήμα Υ με διακοσμητικά αυτοκόλλητα σιρίτια. Ωστόσο, σε αντίθεση με το Ν250, το μοντέλο των 160 κυβικών έχει εξάτμιση κάτω από τo ψαλίδι, που κάνει τη μοτοσικλέτα να φαίνεται σχεδιαστικά πιο κομψή.
Το νέο Bajaj Pulsar N160 τροφοδοτείται από έναν ολοκαίνουργιο μονοκύλινδρο, αερο-ελαιόψυκτο κινητήρα 164,8cc με απόδοση 16 PS και 14,65 Nm μέγιστης ισχύος και ροπής αντίστοιχα, με κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
Το Pulsar N160 είναι «στημένο» στο ίδιο σωληνωτό πλαίσιο με το N250 και είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Την βασική που είναι εφοδιασμένη με μονοκάναλο ABS, πιρούνι 31 χλστ. και μπροστινό δισκόφρενο 280 mm. Η «πλούσια» έκδοση θα έχει δικάναλο ABS, πιρούνι 37 χλστ. και 300 χλστ. δισκόφρενο μπροστά.
Τα καθήκοντα της πίσω ανάρτησης, αναλαμβάνει ένα αμορτισέρ Nitrox και το πίσω φρένο φέρει δίσκο 230 mm και στις δύο εκδόσεις. Η μοτοσυκλέτα έχει τροχούς 17 ιντσών, με ελαστικό 100/80 μπροστά και 130/70 πίσω.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.