Νεα Μοντελα

H 300GT-E είναι πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της CFMOTO και προορίζεται για την Κινεζική αστυνομία!

Δεν έχει ανακοινωθεί αν θα υπάρξει και πολιτική έκδοση του μοντέλου


20.06.2022

Η CFMOTO παρουσίασε την πρώτη της αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα η οποία έρχεται να ικανοποιήσει τις ανάγκες των αστυνομικών αρχών της Κίνας για γρήγορες και πιο «πράσινες» μετακινήσεις εντός των μεγαλουπόλεων

Κείμενο: Μένιος Κατής

Έτσι λοιπόν η εταιρεία που εδρεύει στη Hangzhou κατασκεύασε την 300GT-E που αποτελεί και την πρώτη απόπειρα της μάρκας στο χώρο των αμιγώς ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.

Η 300 GT-E εξοπλίζεται με όλα τα απαραίτητα καλούδια για την περίσταση. Διαθέτει μεγάλο ανεμοθώρακα, άνετη σέλα που χωρίζεται σε δύο τμήματα, πλαϊνές βαλίτσες, τον απαραίτητο αστυνομικό φάρος, όπως επίσης και ενσωματωμένο σύστημα επικοινωνίας με πρόσβαση στη βάση δεδομένων της αστυνομίας μέσω της οθόνης TFT 7 ιντσών που βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό. Στον εξοπλισμό της περιλαμβάνεται επίσης σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (keyless) και φωτιστικά σώματα LED.

Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα ισοδυναμεί με εκείνη θερμικής μοτοσυκλέτας 300 κ. εκ. φθάνοντας στο πικ της απόδοσής του τους 22,8 hp και τα 54.2 Nm ροπής. Η μπαταρία αποτελεί δομικό στοιχείο της μοτοσυκλέτας και ενσωματώνεται στο πλαίσιο.

CFMOTO 300GT E 2

Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά υπάρχει αντεστραμμένο πιρούνι και πίσω μονό αμορτισέρ. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 17 ιντσών, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα -ένα μπροστά και ένα πίσω- που συνεπικουρούνται από δικάναλο ABS της Bosch.

To βάρος της κατασκευής είναι αρκετά μεγάλο για τα δεδομένα της αποστολής που έχει καθώς ανέρχεται στα 224 κιλά, ενώ όσον αφορά στις επιδόσεις, η CFMOTO ανακοινώνει μέγιστη ταχύτητα 120 km/h και αυτονομία που φτάνει τα 150 χιλιόμετρα.

H Κινεζική μάρκα τονίζει πως πάνω σε αυτήν την πλατφόρμα μπορούν να αναπτυχθούν διάφορα μοντέλα διαφορετικής απόδοσης.

Η 300GT-E θα είναι σύντομα στη διάθεση της Κινεζικής αστυνομίας, ενώ προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί αν θα υπάρξει και πολιτική έκδοση του μοντέλου.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.