Νεα Μοντελα

H 300GT-E είναι πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της CFMOTO και προορίζεται για την Κινεζική αστυνομία!

Δεν έχει ανακοινωθεί αν θα υπάρξει και πολιτική έκδοση του μοντέλου


20.06.2022

Η CFMOTO παρουσίασε την πρώτη της αμιγώς ηλεκτρική μοτοσυκλέτα η οποία έρχεται να ικανοποιήσει τις ανάγκες των αστυνομικών αρχών της Κίνας για γρήγορες και πιο «πράσινες» μετακινήσεις εντός των μεγαλουπόλεων

Κείμενο: Μένιος Κατής

Έτσι λοιπόν η εταιρεία που εδρεύει στη Hangzhou κατασκεύασε την 300GT-E που αποτελεί και την πρώτη απόπειρα της μάρκας στο χώρο των αμιγώς ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.

Η 300 GT-E εξοπλίζεται με όλα τα απαραίτητα καλούδια για την περίσταση. Διαθέτει μεγάλο ανεμοθώρακα, άνετη σέλα που χωρίζεται σε δύο τμήματα, πλαϊνές βαλίτσες, τον απαραίτητο αστυνομικό φάρος, όπως επίσης και ενσωματωμένο σύστημα επικοινωνίας με πρόσβαση στη βάση δεδομένων της αστυνομίας μέσω της οθόνης TFT 7 ιντσών που βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό. Στον εξοπλισμό της περιλαμβάνεται επίσης σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (keyless) και φωτιστικά σώματα LED.

Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα ισοδυναμεί με εκείνη θερμικής μοτοσυκλέτας 300 κ. εκ. φθάνοντας στο πικ της απόδοσής του τους 22,8 hp και τα 54.2 Nm ροπής. Η μπαταρία αποτελεί δομικό στοιχείο της μοτοσυκλέτας και ενσωματώνεται στο πλαίσιο.

CFMOTO 300GT E 2

Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά υπάρχει αντεστραμμένο πιρούνι και πίσω μονό αμορτισέρ. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 17 ιντσών, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα -ένα μπροστά και ένα πίσω- που συνεπικουρούνται από δικάναλο ABS της Bosch.

To βάρος της κατασκευής είναι αρκετά μεγάλο για τα δεδομένα της αποστολής που έχει καθώς ανέρχεται στα 224 κιλά, ενώ όσον αφορά στις επιδόσεις, η CFMOTO ανακοινώνει μέγιστη ταχύτητα 120 km/h και αυτονομία που φτάνει τα 150 χιλιόμετρα.

H Κινεζική μάρκα τονίζει πως πάνω σε αυτήν την πλατφόρμα μπορούν να αναπτυχθούν διάφορα μοντέλα διαφορετικής απόδοσης.

Η 300GT-E θα είναι σύντομα στη διάθεση της Κινεζικής αστυνομίας, ενώ προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί αν θα υπάρξει και πολιτική έκδοση του μοντέλου.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.