Sayonara Honda CB 400 Super Four / Super Bol d’ Or
Οι τελευταίες εκδόσεις των θρυλικών τετρακύλινδρων παρουσιάστηκαν στην Ιαπωνία
27.05.2022
Οι νέες αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων που θα ισχύσουν στην Ιαπωνία βάζουν τέλος στην παραγωγή των θρυλικών 400αριών με τετρακύλινδρο κινητήρα, μετά από 30 χρόνια
Ήταν τα μοναδικά τετρακύλινδρα 400άρια που συνέχιζαν να πωλούνται στην Ιαπωνία, ωστόσο οι νέες προδιαγραφές – αντίστοιχες με τις Euro5 – οδηγούν στην παύση της παραγωγής τους.
Αν και η τιμή τους ήταν υψηλότερη από την αυτήν των μοντέλων της κατηγορίας των 350-400 κ.εκ. (από 6.500 έως 7.600 ευρώ ανάλογα με την έκδοση), τα τελευταία χρόνια οι ετήσιες πωλήσεις τους κυμαίνονταν μεταξύ 2-3 χιλιάδων. Το νούμερο μπορεί να μην είναι μικρό αλλά δεν δικαιολογεί περαιτέρω επενδύσεις για την εξέλιξη του κινητήρα, του συστήματος εξάτμισης και των ηλεκτρονικών, ώστε το μοντέλο να είναι συμβατό με τις προδιαγραφές Reiwa 2 που θα ισχύουν στην Ιαπωνία.
Το 1992 έκανε το ντεμπούτο του η έκδοση Super Four, η οποία αγαπήθηκε πολύ και στην χώρα μας, αν και ποτέ δεν έγινε επίσημη εισαγωγή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Τρία χρόνια αργότερα έκανε την εμφάνισή της και η Super Bol d’ Or. Από τότε λίγα έχουν αλλάξει στην εμφάνισή τους.
Ο κινητήρας με τους 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους αποδίδει 55 ίππους, ενώ από το 2008 έφερε την τεχνολογία Hyper VTEC.
Τρεις χρωματικές αποχρώσεις είναι διαθέσιμες για τις εκδόσεις CB400 Super Four και Bol d'Or Final Edition. Μαύρο (Darkness Black Metallic), κόκκινο με μαύρο και λευκό (Candy Chromosphere Red), και μπλέ με λευκό και κόκκινο, δηλαδή στα χρώματα της Honda Racing Corporation (HRC).
Η περιορισμένης παραγωγής έκδοση σε ασημί χρώμα του Super Four (Matt Beta Silver Metallic) έχει ήδη εξαντληθεί.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.