Honda Racing Thanks Day: Οι Marquez και Pedrosa ήταν εκεί(Video)

Μαζί με τα μεγάλα «αγωνιστικά» ονόματα της Honda


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  04.12.2017

Είκοσι τέσσερις χιλιάδες οπαδοί βρέθηκαν στην ετήσια εκδήλωση των Ιαπώνων, Honda Racing Day Thanks, για το 2017 στο Motegi

 

 

Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε στην πίστα Motegi για να επευφημήσουν τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP Marc Marquez και τον team mate του Dani Pedrosa. Εκεί ήταν και ο αναβάτης του MotoGP πλέον Takaaki Nakagami, ο αναβάτης trial Takashisa Fujinami, ο αναβάτης του MXGP Tim Gajser, ο τοπικός ήρωας Takuma Sato (ο οποίος φέτος έγινε ο πρώτος Ιάπωνας οδηγός που κέρδισε το Indianapolis 500), ο Jenson Button και ο Stoffel Vandoorne.

 

Honda Thanks Day 4

Η εκδήλωση προσφέρει τη δυνατότητα στους οπαδούς και τις οικογένειές τους να συναντήσουν και να χαιρετίσουν τους ήρωες της ομάδας σε ένα χαλαρό και ευχάριστο πλαίσιο.

Οι Marc και Dani ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους από το βράδυ της Παρασκευής με δείπνο στο Shangri-La Hotel του Tokyo γιορτάζοντας την κατάκτηση του τίτλου τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, όσο και σε αυτό των αναβατών. Το Σάββατο τούς δόθηκε η δυνατότητα στο Motegi Twin Ring Circuit να οδηγήσουν ένα μονοθέσιο που συμμετέχει στο ιαπωνικό πρωτάθλημα F3.

 

Honda Thanks Day 6

Την τελευταία ημέρα οι οπαδοί ήταν σε θέση να παρακολουθήσουν εν δράσει το δίδυμο της Repsol Honda που συμμετείχαν σε αγώνες επίδειξης με τους συναδέλφους τους από τους δύο και τέσσερις τροχούς. Οι αθλητές χρησιμοποίησαν Karts, Super Cubs και Sport ή Eco Fit αυτοκίνητα της Honda μέσα από ένα πλήθος διασκεδαστικών δραστηριοτήτων που συμπεριέλαβε η Honda.


Απολαύστε τις μοναδικές εικόνες των Dani και Marc να στρίβουν ένα 110 κ.εκ. Super Cub της Honda

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.