Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 04.12.2017
Ένας Honda dealer από την Νάπολη της Ιταλίας δεν αρκέστηκε στον Adventure χαρακτήρα του X-ADV. To ήθελε πιο «άγριο» και έτοιμο να ανταπεξέλθει και στις πιο δύσκολες συνθήκες
Το τελικό αποτέλεσμα εντυπωσιακό και ιδιαίτερα off road μιας και οι λύσεις που έχουν χρησιμοποιηθεί συναντώνται σε «καθαρόαιμες» κατασκευές.
Το μπροστινό μέρος χαρακτηρίζεται από το «ρύγχος» που παίζει και το ρόλο «φτερού». Και όπως και το μπροστινό μέρος έτσι και το πίσω διαθέτουν πιο μίνιμαλ σχεδιασμό το οποίο προσφέρει πόντους όσον αφορά την εμφάνιση αλλά δεν είμαστε σίγουροι αν είναι το ίδιο αποτελεσματικό με την εργοστασιακή σχεδίαση όσον αφορά την προστασία αναβάτη και συνεπιβάτη από νερά και λάσπες. Kάτω από την σέλα ο χώρος που έχει απομείνει είναι επαρκείς μόνο για μικροπράγματα. Τα χρώματα είναι κόκκινο και λευκό με κίτρινα «number plate» και ο συγκεκριμένος συνδυασμός δίνει ακόμη πιο «racing»εμφάνιση. Στην off-road εμφάνιση ταιριάζουν απόλυτα και τα αλουμινένια προστατευτικά στους προβολείς.
Οι αλλαγές όμως δεν σταματούν στην εμφάνιση. Το X-End έχει βελτιστοποιηθεί για οδήγηση εκτός δρόμου: το πλαίσιο έχει τροποποιηθεί στην περιοχή του τιμονιού και οι εργοστασιακές ζάντες (15 "-17" ιντσών) έχουν αντικατασταθεί με ζάντες Excel 17 "και 19", εφοδιασμένες με ελαστικά Michelin Anakee. Για να τοποθετηθεί ο νέος μεγαλύτερος τροχός μπροστά ήταν απαραίτητο να αφαιρεθεί ένα μέρος της μπροστινής ποδιάς και να αντικατασταθεί με μια τεράστια αλλά λεπτότερη αλουμινένια που προστατεύει τον κινητήρα αλλά και όλα τα υπόλοιπα μέρη από λάσπες, νερά, χώματα, πέτρες και οτιδήποτε άλλο βρει το X-End στο διάβα του! Το σύστημα εξάτμισης διαθέτει νέο τελικό ψηλότερα τοποθετημένο. Είναι της Termignoni κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Υπάρχει πλέον δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS από κουμπί τοποθετημένο στο τιμόνι αλλά και πρίζες USB πάνω στο αριστερό καλάμι του πιρουνιού.
Το κομμάτι της ποδιάς που πατάει ο αναβάτης χει αντικατασταθεί από λεπτά φύλλα αλουμινίου και το ψυγείο προστατεύεται από αλουμινένια σήτα. Δίπλα στο τιμόνι βρίσκεται ένα βολτόμετρο.
Αυτή η ειδική έκδοση του X-ADV κέρδισε τον διαγωνισμό που διοργάνωσε η Honda, στην Ιταλία προκαλώντας όλους τους συνεργάτες της να συμμετέχουν τροποποιώντας το πρώτο Adventure scooter στην ιστορία. Με δεδομένη την μεγάλη ανταπόκριση που έλαβε το X-End, η Honda Palace, όπως ονομάζεται ο συνεργάτης της μάρκας στη Νάπολη, θα διαθέτει το κιτ μετατροπής σε όσους ενδιαφερθούν σε τιμή που δεν έχει καθοριστεί ακόμη.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.