Νεα Μοντελα

KTM E-Duke: Το 2023 αναμένεται το λανσάρισμα του ηλεκτρικού «Δούκα»

Για την Ευρωπαϊκή αγορά


13.05.2022

To 2023 αναμένεται να παρουσιάσει την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του «Δούκα» η KTM, σύμφωνα με όσα αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Μάλιστα η ιστοσελίδα rushlane.com παρουσιάζει και ένα render του Ινδού σχεδιαστή Pratyush Rout το οποίο μας προϊδεάζει για το πως μπορεί να είναι η τελική έκδοση παραγωγής του E-Duke.

Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε για την ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς Duke, θα έχει πολλά κοινά στοιχεία με το Husqvarna E-Pilen.

Πλαίσιο, αναρτήσεις και κινητήρας θα είναι ίδια με του E-Pilen, με το Duke ωστόσο να διαθέτει σαφώς πιο «κοφτερή» εμφάνιση.

Θα τροφοδοτείται από ηλεκτροκινητήρα 10 kW (13.4 hp) που θα συνδυάζεται με μπαταρία 5.5 kWh, η οποία δεν θα είναι αποσπώμενη. Η αυτονομία του με μια πλήρη φόρτιση αναμένεται να ξεπερνά τα 100 χλμ, ενώ οι επιδόσεις του θα αντιστοιχούν σε αυτές του 125άρη Δούκα.

Το render του Ινδού σχεδιαστή βασίζεται στο σχέδιο που παρουσιάστηκε στους επενδυτές της Pierer Mobility κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2021 που έλαβε χώρα στις αρχές του 2022.
Αιχμηρή σχεδίαση, χαμηλό τιμόνι, ζάντες διαφορετικού χρώματος, σπορ πλαϊνά πάνελς, κοντό ουραίο τμήμα και πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της μικρής ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας.

Σύμφωνα δε με όσα αναφέρει το ρεπορτάζ του rushlane.com το E-Duke προορίζεται κυρίως για την Ευρωπαϊκή αγορά όπου η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα διαρκώς αυξάνεται.

«Η KTM θα εστιάσει στους νέους σε ηλικία πελάτες που αναζητούν προσιτούς και φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης», σημειώνει μεταξύ άλλων το άρθρο τονίζοντας πως προς το παρόν δεν είναι βέβαιο ότι το E-Duke θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ινδίας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.