04.05.2022
Η σειρά XSR, που «απλώνεται» από τα 125 έως τα 900 κ.εκ., θα εμπλουτιστεί με μία ή περισσότερες εκδόσεις GP, που αναμένεται να θυμίζουν τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του παρελθόντος
Η πληροφορία έρχεται από τις H.Π.Α. και την ιστοσελίδα cycleworld.com, που έφερε στη δημοσιότητα την αίτηση κατοχύρωσης του ονόματος «XSR GP» για χρήση σε δίτροχες και τρίτροχες μοτοσυκλέτες και scooter, ανταλλακτικά και αξεσουάρ. Τα έγγραφα κατατέθηκαν στις 21 Απριλίου 2022 στις αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές, οπότε δεν αποκλείεται να δούμε νέο μοντέλο ή μοντέλα στα τέλη του τρέχοντος έτους, ίσως στην EICMA.
Παρά την κατοχύρωση για τρίτροχα είναι σχεδόν απίθανο να δούμε ένα Niken ή scooter με το όνομα XSR GP. Οπότε θα πρέπει να περιμένουμε ένα από τα ήδη υπάρχοντα XSR, 125, 700 και 900 να αποκτούν φέρινγκ και βαφή που θα θυμίζει τις θρυλικές αγωνιστές μοτοσυκλέτες του παρελθόντος, κάτι που θα δικαιολογεί το GP στην ονομασία τους. Να θυμίσομε πως ο Jeff Palhegyi που συνεργάζεται με την εταιρεία του Iwata από το 1995, έφτιαξε ένα custom XSR 900, που θύμιζε ΤΖ750
Το πιο πιθανό όμως είναι το XSR GP να πρόκειται για αναβαθμισμένη έκδοση του XSR 900 το οποίο θα μπορούσε να φέρει εξαρτήματα από το MT-09 SP, όπως το αμορτισέρ της Ohlins και το ανεστραμμένο πιρούνι της KYB που φέρει επίστρωση DLC και είναι πλήρως ρυθμιζόμενο. Ένα άλλο αποκλειστικό χαρακτηριστικό του MT-09 SP είναι το αλουμινένιο και πιο κοντό ψαλίδι.
Υπάρχει και μια μικρότερη, κατά τη γνώμη μας, περίπτωση να πρόκειται για ένα XSR που θα χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα του MT-10. Η αναβαθμισμένη MT-10 του 2022 είναι εξοπλισμένη με μια βελτιωμένη έκδοση του θρυλικού υγρόψυκτου κινητήρα crossplane CP4 ο οποίος έχει τις καταβολές του στην θρυλική R1.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.