Νεα Μοντελα

Kawasaki: Ετοιμάζει Z400 RS;

Θα έρθει στην Ευρώπη;


28.04.2022

Φαίνεται ότι η Kawasaki έχει πάρει πολύ ζεστά το θέμα της «ρετρό επανάστασης» -ή Retrovolution, όπως το λέει- καθώς μετά την Z900 και την Z650 RS, φαίνεται ότι έχει στα σκαριά και μια μικρότερη έκδοση με κινητήρα 400 κ. εκ. που θα ονομάζεται Z400 RS

Από την Ιαπωνία, ή μάλλον, από το περιοδικό Young Machine, το οποίο είναι πάντα καλά ενημερωμένο σχετικά με τα σχέδια των τεσσάρων Ιαπωνικών εργοστασίων, έχουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα είδηση. Φαίνεται λοιπόν ότι η Kawasaki εξελίσσει ένα Z 400 στην έκδοση RS.

Η μοτοσυκλέτα (η φωτογραφία είναι ψηφιακά επεξεργασμένη) αρχικά προβλεπόταν πως θα είναι εφοδιασμένη με το δικύλινδρο κινητήρα 400 κ.εκ. του Z 400 και του Ninja 400. Οι τελευταίες πληροφορίες όμως κάνουν λόγο για τετρακύλινδρο μοτέρ. Μια υπερ-κυβισμένη έκδοση του μοτέρ που χρησιμοποιείται στο Ninja ZX-25R.

Η νέα μονάδα θα έχει σίγουρα περισσότερους από τους 50 ίππους που διαθέτει η έκδοση 250 και θα μπορούσε να φτάσει τους 70.

Από αισθητικής άποψης, από την άλλη, η έκδοση RS θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως θα φέρει στρογγυλό προβολέα και ενός ρεζερβουάρ σχήματος σταγόνας.

Πότε θα μάθουμε περισσότερα; Πιθανώς το επόμενο φθινόπωρο, όταν η Kawasaki αποκαλύψει τα σχέδιά της για το 2023 στον κόσμο.

 

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.