Ducati Ghost Concept: Tο υβριδικό όραμα του Δανού σχεδιαστή Daniel Kemnitz
Μέχρι το πρώτο ηλεκτρικό του Borgo Panigale
15.04.2022
Μπορεί ακόμα η Ducati να μην έχει προσθέσει στο χαρτοφυλάκιό της κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, όμως η στιγμή αυτή δεν φαίνεται να βρίσκεται πολύ μακριά
Κείμενο: Μένιος Κατής
Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η μπολονέζικη μάρκα έχει ήδη αναλάβει τη μεγάλη πρόκληση να είναι ο μοναδικός προμηθευτής του Πρωταθλήματος MotoE από το 2023.
Μέχρι όμως το Borgo Panigale να μας παρουσιάσει το πρώτο του ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής, μπορούμε να κάνουμε εικασίες και να αφήνουμε τη φαντασία μας να οργιάζει.
Κάπως έτσι συμβαίνει με την περίπτωση του Δανού σχεδιαστή Daniel Kemnitz ο οποίος οραματίστηκε το Ducati του μέλλοντος. Ένα φουτουριστικό street fighter με ακραία εμφάνιση που τροφοδοτείται από υβριδικό κινητήρα.
Κάπως έτσι προέκυψε το Ducati Ghost Concept που αποτελεί τη διπλωματική εργασία του Kemnitz. Ένα concept που εξέπληξε τους καθηγητές του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Design στο Τορίνο, στο οποίο σπούδασε από το 2018 έως και το 2021.
«Zούμε σε μια εποχή που ο κόσμος της μοτοσυκλέτας βρίσκεται μεταξύ της εσωτερικής καύσης και του ηλεκτρισμού. Το concept μου είναι μια μοτοσυκλέτα υβριδική όχι μόνο από άποψη κινητήρα αλλά και σε ό,τι αφορά στον τρόπο χρήσης της», αναφέρει μεταξύ άλλων ο δημιουργός.
Το Ducati Ghost συνδυάζει δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από αποσπώμενη μπαταρία κυλινδρικού σχήματος. Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ο οποίος κατά τη διάρκεια λειτουργίας του τη φορτίζει.
Σύμφωνα με τον Kemnitz ο οδηγός θα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει τον τρόπο που θα λειτουργεί η Ducati του κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών του. Για παράδειγμα όταν κινείται στην πόλη μπορεί να επιλέγει τη χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα μειώνοντας στο ελάχιστο το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ενώ όταν η βόλτα περιλαμβάνει διαδρομές εκτός πόλης θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Μονόμπρατσο ψαλίδι, ιδιόμορφο πιρούνι, τέσσερα μικρά προβολάκια LED, δύο ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ, δύο απολήξεις εξατμίσεων που βγαίνουν χαμηλά, πίσω από τις μπαταρίες, ανθρακονιμάτινο πλαίσιο που συνδυάζει και χωροδικτύωμα, μονοκόματο ρεζερβουάρ και ουραίο τμήμα κατασκευασμένα επίσης από ανθρακόνημα, αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας που οραματίστηκε ο σχεδιαστής από την Κοπεγχάγη.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.