Νεα Μοντελα

Harley Davidson Nightster 2022: Το Sportster της νέας εποχής είναι υγρόψυκτο (Video)

Με 975 κ.εκ. και 90 ίππους


13.04.2022

To Sportster επιστρέφει στην προϊοντική γκάμα της Harley Davidson ως η entry level επιλογή, με διαφορετική ονομασία όμως και μια σημαντική διαφορά που έχει να κάνει με τον κινητήρα του

Κείμενο: Μένιος Κατής

Στα 65 χρόνια ζωής του Sportster (σ.σ. στην παραγωγή από το 1957) ο δικύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας του αποτελούσε σήμα κατατεθέν. Σήμερα τα πράγματα αλλάζουν και το εμβληματικό μοντέλο περνά σε νέα εποχή.

Ως Nightster πλέον αποκτά υγρόψυκτο κινητήρα που βασίζεται στην πλατφόρμα Revolution Max. Στα 975 κ. εκ. από τα 1.250 της Pan America, το νέο δικύλινδρο σε διάταξη V 60 μοιρών μοτέρ αποδίδει 90 hp @ 7.500 σ.α.λ. και 95 Nm @ 5.000 σ.α.λ.

Με εμφάνιση που κεντρίζει τα βλέμματα και χωρίς να παρεκκλίνει της πορείας και της ιστορίας του, το νέο Nightster εξοπλίζεται με καλούδια που κρίνονται απαραίτητα στην εποχή μας.

Harley Davidson Nightster 975 2022 31

Μία από τις έξυπνες λύσεις στο σχεδιασμού του Nightster είναι η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου 11,7 λίτρων κάτω από την σέλα αναβάτη. Η ομάδα σχεδιασμού της H-D θεώρησε ότι θα ήταν πολύ ριζοσπαστικό να καταργηθεί το παραδοσιακό μικρό ρεζερβουάρ, σήμα κατατεθέν του Sportster. Αν το τοποθετούσαν στην κλασσική θέση και ενσωμάτωναν το φιλτροκούτι, όπως είπε ο υπεύθυνος σχεδιασμού Brad Richards, το μέγεθος του ρεζερβουάρ θα ήταν πολύ μεγάλο και η μοτοσυκλέτα δεν θα θύμιζε Sportster. Έτσι προχώρησαν σε μια λύση που είχαν εφαρμόσει στο V-Rod, τοποθετώντας το ρεζερβουάρ κάτω από την σέλα. Αυτό επέτρεψε να τοποθετήσουν ένα μεγάλο φιλτροκούτι, στην θέση του «παραδοσιακού» ρεζερβουάρ και ταυτόχρονα το νέο μοντέλο να διαθέτει ένα μέτριας χωρητικότητας δοχείου καυσίμου.

Harley Davidson Nightster 975 2022 13

Φωτιστικά σώματα LED, τρία προγράμματα οδήγησης (Road, Sport, Rain), δικάναλο ABS, Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθώς και σύστημα DSCS (Drag-Torque Slip Control System) που συντελεί στη μείωση του μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού.

Στον εξοπλισμό του υπάρχει επίσης ένα στρογγυλό όργανο που συνδυάζει αναλογικό ταχύμετρο και οθόνη LCD 4" που παρέχει βασικές πληροφορίες (αλλά χωρίς δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone) και ένα πανέμορφο μασκάκι που «αγκαλιάζει» τον προβολέα. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι στα 12 λίτρα, ενώ το ύψος της σέλας από το έδαφος είναι στα 705mm.

Harley Davidson Nightster 975 2022 11

Oι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της Showa με συμβατικό πιρούνι 41 mm μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση. Δύο δισκόφρενα - το μπροστινό διαμέτρου 320 mm έρχεται με τετραέμβολη δαγκάνα και το πίσω διαμέτρου 260 mm με δαγκάνα μονού εμβόλου- αναλαμβάνουν την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας το βάρος της οποίας ανέρχεται στα 221 κιλά (έτοιμη προς χρήση).

Το Nightster πατά σε αλουμινένιους τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 16 ιντσών πίσω που «ντύνονται» με ελαστικά Dunlop D401 διαστάσεων 100/90 και 150/80 αντίστοιχα.

Ως γνήσιο τέκνο του Milwaukee συνοδεύεται και από μια πλούσια γκάμα αξεσουάρ δίνοντας τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να το διαμορφώσει ανάλογα με τα γούστα του.

Harley Davidson Nightster 975 2022 27

Πριν περάσει στο στάδιο του customizing όμως θα πρέπει πρώτα να επιλέξει τον τύπο τιμονιού που θα έχει η μοτοσυκλέτα του όταν βγει από το εργοστάσιο. Οι επιλογές είναι δύο: το Reach που αποτελεί την πιο flat επιλογή και δίνει στον οδηγό να κινείται με μεγαλύτερη ακρίβεια και το Tracker που αντλεί την έμπνευσή του από το flat-track.

Το Harley Davidson Nightster διατίθεται σε τρία χρώματα: το Vivid Black που αποτελεί την βασική επιλογή, το Gunship Grey και το Redline Red που προσφέρονται με έξτρα χρέωση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Moto Morini διευρύνει τη γκάμα της σε διάφορες κατηγορίες και μας δίνει μια πρώτη γεύση από το νέο adventure sport μοντέλο της, το οποίο θα παρουσιάσει στην EICMA
Ζυγίζει μόλις 54,4 κιλά και εκτός από ελαφρύτερος είναι και ο πιο συμπαγής V2 στην ιστορία του brand από το Borgo Panigale
Η Royal Enfield φαίνεται αποφασισμένη να επεκτείνει τη γκάμα των adventure μοτοσυκλετών της, προσφέροντας λύσεις για κάθε είδος αναβάτη, από τους λάτρεις του ράλι και της περιπέτειας μέχρι εκείνους που επιθυμούν την πρώτη τους ηλεκτρική μοτοσικλέτα
Η MV Agusta F3 Competizione είναι η τελευταία έκδοση περιορισμένης της ιταλικής μάρκας που στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα στην κατηγορία Supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.