12.04.2022
Η CFMOTO παρουσίασε στην Κίνα τη νέα της μοτοσυκλέτα, που ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία των μικρομεσαίων supersport
Ας ξεκινήσουμε από τον κινητήρα που δεν έχει καμία ομοιότητα με τον δικύλινδρο που χρησιμοποιείται στα μοντέλα 400NK και 400GT. Είναι μικρότερος και ελαφρύτερος και φέρει στρόφαλο με διαστήματα ανάφλεξης 270 μοιρών, μια λύση που έως τώρα είχε χρησιμοποιηθεί σε μεγαλύτερης χωρητικότητας μοτέρ, όπως σε αυτόν της σειράς NC της Honda και του CP2 των 700 κ.εκ. της Yamaha. Στην ουσία η λειτουργία του είναι σχεδόν ίδια με αυτήν ενός V2.
Έχουμε να κάνουμε με έναν δικύλινδρο σε σειρά, με 450 κ.εκ., 50 ίππους και 4 kgm ροπή. Αντίστοιχο κινητήρα, λίγο μεγαλύτερης χωρητικότητας (471 κ.εκ.) διαθέτει η Honda. Στα μοντέλα της σειράς CB500 έχει ισχύ 47 ίππους και αποδίδει 4,7 kgm ροπή. Το 450SR λοιπόν έρχεται σε ευθεία αντιπαράθεση τόσο με το CBR500R, όσο και με το «μικρότερο» της παρέας Kawasaki Ninja 400 (399 κ.εκ., 45 ίπποι, 3,9 kgm ροπή).
Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι μόλις 168 κιλά (με υγρά). Η σχεδίασή της που έχει γίνει από τον ιταλικό οίκο Modena 40, θυμίζει αρκετά το πρωτότυπο SR-C21. Η αεροδυναμική της έχει εξελιχθεί σε ειδική σήραγγα. Επομένως τα winglets έχουν λόγο που τοποθετήθηκαν στο φέρινγκ. Η CFMOTO ισχυρίζεται πως φορτίζουν τον μπροστινό τροχό με 2 κιλά κάθετης δύναμης στα 120 χλμ/ώρα.
Το εντυπωσιακό μονόμπρατσο ψαλίδι του SR-C21 αντικαταστάθηκε από ένα δίμπρατσο και το δισκόφρενο στον μπροστινό είναι ένα, διαμέτρου 320 χλστ, ενώ στο πρωτότυπο ήταν δύο. Η ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα είναι της Brembo και το ABS της Bosch. Δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για την εταιρεία που προτιμήθηκε από την CFMOTO για τις αναρτήσεις.
Η σέλα θα μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία ύψη, 785 χλστ., 795 χλστ. και 815 χλστ.
Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει την διάθεση του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά. Αν έρθει στα μέρη μας ίσως η ιπποδύναμη να έχει μειωθεί στους 47 ίππους (35kw) για να μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους άδειας οδήγησης Α2. Το επόμενο «εμπόδιο» είναι η αναλογία ισχύος/βάρους που για το Α2 είναι 0,2 kw/kg, ενώ στο 450SR είναι 0,22 kw/kg, οπότε αυτό θα οδηγήσει σε περαιτέρω μείωση της ιπποδύναμης (45 ίπποι), ώστε η μοτοσυκλέτα να πληροί τις προδιαγραφές για την Α2 άδεια.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.